Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Календарно-тематичне планування з хімії для 11 класу. Рівень стандарту, ІІ семестр

Хімія

Для кого: 11 Клас

16.09.2020

380

12

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з хімії для 11 класу, ІІ семестр складено за Програмою з хімії для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту, затвердженою наказом МОН від 23.10.2017 №1407 та за підручником Хімія: підручник для 11 класу загальноосвіт. навч.закл./О.В.Григорович. - Х.: Вид-во «Ранок», - 2019.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з хімії для 11 класу, ІІ семестр

за Програмою з хімії для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту, затвердженою наказом МОН від 23.10.2017 №1407 та за підручником Хімія: підручник для 11 класу загальноосвіт. навч.закл./О.В.Григорович. - Х.: Вид-во «Ранок», - 2019.

з/п

Дата

Дата

скори-

гована

Тема уроку

Хімічний експеримент

Домашнє

завдання

ІІ семестр

11 клас

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості (продовження) (29 год)

33.

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування.

Вивчити § 17, вправи 241-243 на с.96

34.

Гідроген сульфід, хлороводень, їхні властивості.

Вивчити § 21, вправи 299, 302 на с.110

35.

Оксиди неметалічних елементів, їх вміст в атмосфері. Властивості кислотних оксидів.

Вивчити § 19, 20, 29, вправи 287, 290 на с.108

36.

Кислоти. Кислотні дощі. Сульфатна кислота.

Вивчити § 22, вправи 316-318 на с.115

37.

Нітроген. Азот.

Вивчити § 23, вправи 335, 337 на с.120

38.

Амоніак.

Вивчити § 24,

вправи 342, 343, 348 на с.123

39.

Нітратна кислота. Особливості взаємодії металів з нітратною кислотою.

Вивчити § 25,

вправи 362, 366 на с.128

40.

Розв’язування розрахункових задач 2.

Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

Вивчити § 18, вправи 254, 255 на с.96

41.

Розв’язування розрахункових задач.

Вивчити § 18, вправи 256, 257 на с.96

42.

Узагальнення знань з теми 3.

Повторити

§ 15-25, 29, вправи 414, 415 на с.146

43.

Контрольна робота №4.

Повторити

§ 15-25, 29

44.

Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

Вивчити § 31, вправи 449, 453 на с.162

45.

Алюміній і залізо: фізичні й хімічні властивості.

Демонстрації

10. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+) (віртуально), Феруму(3+) (віртуально), Барію, амонію.

Лабораторні досліди

3-6. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію.

Вивчити § 35, 36, вправи 503, 514 на с.189

46.

Застосування металів та сплавів.

Вивчити § 32, вправи 461, 462 на с.165

47.

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

Вивчити § 33, вправи 469, 472 на с.170

48.

Властивості основ.

Вивчити § 34, вправи 482, 484 на с.177

49.

Солі, їх поширення в природі. Середні й кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

Вивчити § 34, вправи 484, 488 на с.177

50.

Властивості солей.

Вивчити § 34, вправи 489, 492 на с.177

51.

Сучасні силікатні матеріали. Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

Лабораторні досліди

7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів.

Вивчити § 27, 30, вправи 436, 438 на с.157

52.

Значення металічних і неметалічних елементів

Вивчити § 36, вправа 523 на с.190

53.

Якісні реакції на деякі йони.

Вивчити § 37, вправи 530, 532 на с.196

54.

Практична робота 1.

Дослідження якісного складу солей.

Повторити

§ 37, вправи 531, 534 на с.197

55.

Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

Вивчити § 38, вправи 541 на с.205

56.

Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

Вивчити § 38, вправи 548 на с.205

57.

Практична робота 2.

Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

Повторити

§ 38, вправи 543, 545 на с.205

58.

Розв’язування розрахункових задач.

Повторити

§ 38, вправи 549, 550 на с.205

59.

Захист навчальних проектів

7. Штучні алмази у техніці.

8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

11. Кислотні дощі.

12.Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

Повторити

§ 38, вправи 551, 552 на с.206

60.

Узагальнення знань з теми 4.

Повторити

§ 27, 30, 31-38

61.

Контрольна робота №5.

Повторити

§ 27, 30, 31-38

Тема 5. Хімія і прогрес людства (6 год)

62.

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.

Вивчити § 40

63.

Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

Вивчити § 40, вправа 569 на с.219

64.

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

Вивчити § 39, вправа 561 на с.212

65.

Повторення. Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

Повторити

§ 39, 40

66.

Повторення. Середні та кислі солі.

Повторити

§ 13, 26

67.

Підсумковий урок.

Повторити

§ 39, 40

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.