Поширені запитання

? # Написати адміністратору 🖐️🙂

Зверніть увагу, на Всеосвіті адміністратори можуть відповідати за окремі напрямки. Саме тому на кожному розділі є сторінки обговорень, де ви можете швидко отримати відповідь. Ви також можете переглянути питання та відповіді інших користувачів, можливо, це швидко допоможе вам розв'язати власний запит.

Якщо ви потребуєте персональної консультації, звертайтеся до найкращих спеціалістів Всеосвіти.

060044av-52ce-130x135.jpgВікторія Макогончук — адміністраторка Всеосвіти. Вікторія Олегівна розв'язує питання пов'язані з оплатами, об'єднанням сторінок, додаванням нових Закладів освіти, організаційні питання щодо проведення олімпіад та конкурсів. Пані Вікторія також зорієнтує вас у питаннях, що стосуються термінового вирішення, наприклад — «Як видати тестування».


0200xbgw-a42c-130x135.pngСергій Пархоменко — головний адміністратор Всеосвіти. Сергій Олексійович розв'язує будь-які питання. До пана Сергія можна звертатися з приводу будь-яких фінансових питань, особливо, якщо це стосується Преміум акаунтів.


0402e2qz-79f1-130x135.jpegОлена Давидова — керівниця напрямку всіх бібліотек. Пані Олена розв'язує спірні питання пов'язані з блокуванням матеріалів, академічною недоброчесністю та питаннями, що стосуються авторського права.

Якщо ви маєте спірне питання по бібліотеках, краще звертатися до Олени Сергіївни.


030076ey-aefd-130x135.jpgІнна Казмірик — методистка з організації вебінарів на Всеосвіті. До пані Інни можна звертатися щодо питань пов'язаних тільки з підвищенням кваліфікації.


На сторінці кожного автора є кнопка «Написати повідомлення». 06007xlq-e1f5-334x55.png

? # Чому матеріал прибрано з загальної бібліотеки?

Основна причина — порушення академічної доброчесності!

Коли адміністратор перевіряє матеріал і приймає рішення вилучити його з загальної бібліотеки, це завжди супроводжується особистим повідомленням з причиною блокування вашого матеріалу.

Якщо вам не зрозуміла причина вилучення матеріалу, ви можете перепитати у свого адміністратора більш детальне пояснення в особистих повідомленнях. Серед причин бувають такі:

  1. Ваш матеріал порушує академічну доброчесність.

  2. Ваш матеріал порушує авторське право. Такі блокування стосуються всієї персональної бібліотеки.

  3. Скарга на ваш матеріал іншим користувачем.

Після виправлення проблемних моментів в заблокованому матеріалі, перевірте та виправте й інші ваші матеріали, потім зверніться до свого адміністратора з запитом перевірити всі ваші матеріали та за необхідності розблокувати їх.

Якщо у вас виникнуть суперечливі питання ви завжди можете обговорити їх на сторінці офіційного обговорення матеріалів.

Ви також завжди можете звернутися за суперечливими питаннями до керівниці бібліотек Олени Давидової.

На порталі також працює пошта служби підтримки info@vseosvita.ua та телефон 0-800-331-031 з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 19:00.