Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

Календарно-тематичне планування з хімії, 8 клас, ІІ семестр

Хімія

Для кого: 8 Клас

28.08.2020

506

24

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з хімії допоможе шкільному вчителю спланувати уроки хімії у 8 класі, у ІІ семестрі. Складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-9 класи, затвердженої наказом МОН від 07.06.2017 №804 та підручника Хімія: підручник для 8 класу загальноосвіт. навч.закл./О.В.Григорович. - Х.: Вид-во «Ранок», - 2016.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з хімії, 8 клас, ІІ семестр

за Програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7-9 класи, затверджена наказом МОН від 07.06.2017 №804

за підручником Хімія: підручник для 8 класу загальноосвіт. навч.закл./О.В.Григорович. - Х.: Вид-во «Ранок», - 2016.

з/п

Дата

Дата

скори

гована

Тема уроку

Хімічний

експеримент

Домашнє

завдання

8-А

ІІ семестр

Продовження: теми 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами (5 год)

33.

Закон об’ємних відношень газів. Закон Авогадро.

Вивчити

§ 26, завдання 3-6 на с. 138

34.

Молярний обєм газів.

Розвязування розрахункових задач 3:

Обчислення об’єму газу за нормальних умов.

Повторити

§ 26, завдання 7-10 на с. 138

35.

Відносна густина газів.

Вивчити

§ 27, завдання 4-7, 12 на

с. 142

36.

Узагальнення знань з теми 3.

Розвязування розрахункових задач 4: Обчислення з використанням відносної густини газів.

Повторити

§ 24-27, завдання 9-13 на с. 101

37.

Контрольна робота №3

Повторити

§ 24-27

Тема 4. Основні класи неорганічних сполук (27 год.)

38.

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.

Вивчити

§ 28, завдання 5-10 на с.153

39.

Фізичні властивості оксидів.

Демонстрація 7. Зразки оксидів.

Вивчити

§ 29, завдання 3,4,6,7 на с.157

40.

Хімічні властивості оснóвних та кислотних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.

Демонстрація 8. Взаємодія кислотних і основних оксидів із водою.

Вивчити

§ 30, завдання 9-12 на с.162

41.

Фізичні властивості кислот.

Демонстрація 9. Зразки кислот.

Вивчити

§ 34, завдання 3-5 на с.184

42.

Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями. Ряд активності металів.

Демонстрація 10. Хімічні властивості кислот. Лабораторний дослід 2. Взаємодія лугів з кислотами в розчині.

Вивчити

§ 35, завдання 2,5,6 на с.162

43.

Хімічні властивості кислот.

Демонстрація 13. Добування хлоридної кислоти і досліди з нею. Лабораторний дослід 3. Взаємодія хлоридної кислоти з металами.

Повторити

§ 35, завдання 7-11 на с.162

44.

Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.

Домашній експеримент 1.

Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, оцту, розчину харчової соди, мильного розчину.

Вивчити

§ 36, завдання 7-11 на с.201

45.

Фізичні властивості основ.

Демонстрація 11. Зразки основ.

Вивчити

§ 32, завдання 5-7 на с.172

46.

Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями. Реакція нейтралізації. Заходи безпеки під час роботи з лугами.

Демонстрація 18. Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу в розчин, що утворився.

Демонстрація 12. Хімічні властивості лугів.

Демонстрація 13. Добування і хімічні властивості нерозчинних основ.

Вивчити

§ 33, завдання 4,5,10 на с.180

47.

Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання.

Повторити

§ 33, завдання 6,7,8,11 на с.180

48.

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні).

Демонстрація 14. Доведення амфотерності цинк гідроксиду.

Вивчити

§ 39, завдання 12-15 на с.180

49.

Узагальнення знань з теми 4.

Демонстрація 15. Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів та солей.

Повторити

§ 28-36, завдання 16-19 на с.180

50.

Урок узагальнення.

Контрольна робота №4

Повторити

§ 28-36

51.

Фізичні властивості середніх солей.

Демонстрація 16. Зразки солей.

Вивчити

§ 37, завдання 3,4,9,10,11 на с.206

52.

Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.

Демонстрація 17. Хімічні властивості солей.

Вивчити

§ 38, завдання 6,7,8 на с.212

53.

Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.

Лабораторний дослід 4. Взаємодія металів із солями у водному розчині.

Лабораторний дослід 5. Взаємодія солей з лугами у водному розчині.

Лабораторний дослід 6. Реакція обміну між солями в розчині.

Вивчити

§ 38, завдання 9,10,11 на с.212

54.

Хімічні властивості солей.

Лабораторний дослід 11. Розв’язування експериментальних задач.

Повторити

§ 37-38

55.

Практична робота №2 «Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук».

Повторити

§ 38

56.

Практична робота №3. «Розв’язування експериментальних задач».

57.

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

Вивчити

§ 42, завдання 2,5,6 на с.231

58.

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

Вивчити

§ 42, завдання 8,10,13 на с.232

59.

Розв’язування розрахункових задач 5: Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

Вивчити

§ 31, завдання 4-7 на с.168

60.

Розв’язування розрахункових задач 5: Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

Вивчити

§ 31, завдання 8-12 на с.168, підготуватися до захисту проектів: завдання 9,10,11 на с.206

61.

Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини.

Вивчити

§ 43, впр.1-4 с.238

62.

Захист навчальних проектів.

7. Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.

8. Хімічний склад і використання мінералів.

9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

Повторити § 41, 42

63.

Узагальнення знань з теми 4.

Повторити § 37-43

64.

Узагальнення знань з теми 4.

Повторити § 37-43

65.

Урок узагальнення.

Контрольна робота №5.

Повторити

§ 37-43

66.

Урок узагальнення.

Контрольна робота №5.

Повторити

§ 37-43

67.

68.

Повторення. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва.

Повторити

§ 6,7

69.

Повторення. Будова атома.

Повторити

§ 6,7

70.

Повторення. Кількість речовини.

Повторити

§ 24-27

71.

Повторення. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

Повторити

§ 31

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.