Протоколи засідань творчої групи

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ПРОТОКОЛ

Засідання творчої групи № 1

від 19.09.14

присутні: 5 членів групи

Порядок денний:

Вступ

1.Ознайомлення з проблемою, над якою працюватиме творча група в 2014 – 2015 н.р. та завдання щодо її реалізації.

2.Інтегрування науково-методичної теми школи та ПМК початкових класів.

3.Аналіз програм, підручників для початкової школи на 2014 -2015н.р.

4.Розподіл доручень між членами творчої групи.

Слухали:

1. Голову методичного об’єднання вчителів та вихователів ГПД молодшої школи Кітаєву М. В. вона повідомила, що створено творчу групу у складі:

 Кітаєва М.В.

Івах Н.І.

Мірошникова О.М.

Бахмацька Н.М.

Пацовська Л.П.

Виступили:

  1. Мірошникова О. М., яка вказала на порядок проведення засідань групи і запропонувала орієнтовний план роботи.

  2. Івах Н. І. наголосила, на необхідності подальшої роботи над впровадженням нового Держстандарту освіти..

  3. Голова МО Кітаєва М. В. ознайомила з проаналізованими програмами та підручниками, що з ними доведеться працювати протягом року. Внесла пропозиції щодо повноваженнями членів групи.

Ухвалили:

  1. Всю документацію та результати роботи творчої групи оформляти відповідно до вимог .

  2. Затвердити план роботи групи на 2014-2015 навчальний рік

  3. Затвердити графік засідань творчої групи на 2014-2015 навчальний рік

  4. Членам творчої групи приступити до своїх повноважень

Члени групи:

 Кітаєва М.В.

Івах Н.І.

Мірошникова О.М.

Бахмацька Н.М.

Пацовська Л.П.

ПРОТОКОЛ

Засідання творчої групи № 2

від 29.10.14

присутні: 5 членів групи

Порядок денний:

Компетентнісно-орієнтований підхід у навчанні через створення умов для розвитку і самореалізації особистості

  1. Деякі аспекти реалізації компетентністного підходу

  2. Можливості впровадження компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховний процес початкової школи.

  3. Обговорення відкритих уроків з математики в 1 – 4 класах

  4. Огляд новин психолого –педагогічної та методичної літератури.

Слухали:

1. Мірошникову О.М. , яка повідомила про деякі аспекти реалізації компетентісного підходу. Фундаментальність початкової освіти – не лише у міцно засвоєних учнями уміннях, навичках, а й ключових компетентностях, які мають стати найважливішим надбанням розвивальної шкільної освіти Формування кожної з них вимагає системного впливу.

Виступили:

  1. Бахмацька Н.М. вказала на можливості впровадження компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховний процес початкової школи.

  2. Члени творчої групи обговорили відкриті уроки з математики та виховні заходи Відмітили прогресивні елементи методики.

  3. Члени групи опрацювали новинки науково-методичної літератури з питання, щр вивчається

Ухвалили:

  1. В роботі початкової школи враховувати всі аспекти реалізації компетентністного підходу

  2. Забезпечувати впровадження компетентнісно орієнтованого підходу у навчально-виховний процес початкової школи.

  3. Затвердити заходи для проведення предметних тижнів

  4. Спланувати роботу з учнями, що мають підвищену мотивацію до навчально - пізнавальної діяльності

Члени групи:

 Кітаєва М.В.

Івах Н.І.

Мірошникова О.М.

Бахмацька Н.М.

Пацовська Л.П.

ПРОТОКОЛ

Засідання творчої групи № 3

від 30.12.14

присутні: 5 членів групи

Порядок денний:

Формування ключових та предметних компетентностей школярів – необхідна умова підвищення якості навчально-виховного процесу

  1. Формування життєтворчих компетентностей учнів засобами різних навчальних предметів.

  2. Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес.

А) діагностика й аналіз;

Б) пошук шляхів розв’язання проблеми;

В) вибір технології;

Г) організація педагогічного процесу.

  1. Складання переліку ключових та предметних компетенцій учня початкової школи

  2. Обговорення відвіданих уроків.

5. Огляд новинок психолого-педагогічної літератури.

Слухали:

1. Івах Н.І. про формування життєтворчих компетентностей учнів засобами різних навчальних предметів.Традиційно мета шкільної освіти визначалась набором знань, умінь і навичок, якими має оволодіти учень. Сьогодні такий підхід виявився недостатнім. Науковці впевнено говорять про кризу «зунівської»моделі освіти, називаючи серед її причин те, що в сучасних умовах «старіння» інформації відбувається значно швидше, ніж завершується цикл навчання у школі. З огляду на це традиційна схема «передачі»від учителя до учня «необхідного запасу знань» виглядає до певної міри застарілою.

Виступили:

2. Пацовська Л.П.вказала на основні етапи впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес.

3. Члени групи склали перелік ключових та предметних компетенцій учня початкової школи

4. Члени групи обговорили відкриті уроки та виховні заходи. Вказали на елементи впровадження впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес.

Ухвалили:

  1. Особливу увагу звертати на формування життєтворчих компетентностей учнів засобами різних навчальних предметів.

  2. Дотримуватись етапів впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес.

  3. Поширити серед колег перелік ключових та предметних компетенцій учня початкової школи

  4. Продовжувати відвідувати уроки та популяризувати передовий педагогічний досвід.

Члени групи:

 Кітаєва М.В.

Івах Н.І.

Мірошникова О.М.

Бахмацька Н.М.

Пацовська Л.П.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!