Відбувся у четвер 08 лютого 2024 року о 18:00
«Якісний підхід до реалізації ІПР: визначаємо цілі й модифікації»
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
приховати75 грн.
до 08 лютого включно
90 грн.
з 09 лютого
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Рубіж І семестру навчання у закладах освіти успішно перетнули більшість команд психолого-педагогічного супроводу, що забезпечують індивідуальну освітню траєкторію кожного учасника освітнього процесу з особливими освітніми потребами. Наступним, не менш важливим етапом, є аналіз ІПР в моментах аналізу реалізації цілей та продукуванні нових на ІІ семестр. Тут ці процеси ділитимемо на кілька етапів, що дасть важелі побудувати ціль під реальні можливості та потреби учня / вихованця з ООП. Завдяки даній стратегії роботи, ІПР учня / вихованця буде цілеспрямованою, актуальною, вимірюваною в часі, досяжною та аналізованою — це забезпечить прогрес у навчально-корекційному підході. Кожен фрагмент ІПР має власні цілі та направлений на вирішення тих чи інших моментів, розуміння яких сформує у педагогів якісний підхід до її реалізації.
Навчитись розуміти інклюзивні процеси, відповідно до потреб учня реалізовувати рівні підтримки, створювати ІПР в освітньому середовищі для учнів з ООП, якісно організовувати процес побудови освітніх та корекційних цілей на кожному етапі роботи з ІПР, створення та заповнення ІПР, протоколи як фіксація роботи над ІПР та внесення змін, аналіз розвитку учня / вихованця.
ознайомлення з ознаками, притаманними для якісної та не якісної ІПР;
розгляд сильних сторін учня / вихованця, на які варто опиратись при побудові психолого-педагогічного підходу та фіксації в ІПР;
зорієнтувати педагогів на особливості формування і побудови цілей пункту 12 в ІПР;
ознайомити з підходом та побудовою довгострокових та короткострокових цілей для ІНП згідно отриманих аналітичних даних на кінець І семестру;
надання практичних порад щодо організації роботи КППС над побудовою ІПР та постановкою якісних цілей;
надати відповіді на питання учасників вебінару.
формування вміння розпізнавати сильні сторони дитини та використовувати їх у педагогічних прийомах під час написання ІПР та навчання;
ознайомитись із підходами побудови якісних цілей і застосувати на практичній роботі, що закріпить розуміння та покращить знання;
набуття навички працювати над слабкими сторонами дитини, розвивати, коригувати та формувати у навчальному процесі за допомогою якісно підібраних методів та прийомів;
набуття навички та розуміння особливостей формування довгострокових та короткострокових цілей в ІНП;
набуття навички та розуміння особливостей роботи над пунктом 12 в ІПР;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності; узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари