Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Інклюзивне навчання в реаліях сучасності: виклики та досвід успішної практики
»
Взяти участь Всі події
Вебінар

Відбувся у четвер 08 лютого о 18:00

«Якісний підхід до реалізації ІПР: визначаємо цілі й модифікації»

Спікерка

практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.

Актуальність

Рубіж І семестру навчання у закладах освіти успішно перетнули більшість команд психолого-педагогічного супроводу, що забезпечують індивідуальну освітню траєкторію кожного учасника освітнього процесу з особливими освітніми потребами. Наступним, не менш важливим етапом, є аналіз ІПР в моментах аналізу реалізації цілей та продукуванні нових на ІІ семестр. Тут ці процеси ділитимемо на кілька етапів, що дасть важелі побудувати ціль під реальні можливості та потреби учня / вихованця з ООП. Завдяки даній стратегії роботи, ІПР учня / вихованця буде цілеспрямованою, актуальною, вимірюваною в часі, досяжною та аналізованою — це забезпечить прогрес у навчально-корекційному підході. Кожен фрагмент ІПР має власні цілі та направлений на вирішення тих чи інших моментів, розуміння яких сформує у педагогів якісний підхід до її реалізації.

Мета

Навчитись розуміти інклюзивні процеси, відповідно до потреб учня реалізовувати рівні підтримки, створювати ІПР в освітньому середовищі для учнів з ООП, якісно організовувати процес побудови освітніх та корекційних цілей на кожному етапі роботи з ІПР, створення та заповнення ІПР, протоколи як фіксація роботи над ІПР та внесення змін, аналіз розвитку учня / вихованця.

Завдання:

  • ознайомлення з ознаками, притаманними для якісної та не якісної ІПР;

  • розгляд сильних сторін учня / вихованця, на які варто опиратись при побудові психолого-педагогічного підходу та фіксації в ІПР;

  • зорієнтувати педагогів на особливості формування і побудови цілей пункту 12 в ІПР;

  • ознайомити з підходом та побудовою довгострокових та короткострокових цілей для ІНП згідно отриманих аналітичних даних на кінець І семестру;

  • надання практичних порад щодо організації роботи КППС над побудовою ІПР та постановкою якісних цілей;

  • надати відповіді на питання учасників вебінару.

Очікувані результати:

  1. формування вміння розпізнавати сильні сторони дитини та використовувати їх у педагогічних прийомах під час написання ІПР та навчання;

  2. ознайомитись із підходами побудови якісних цілей і застосувати на практичній роботі, що закріпить розуміння та покращить знання;

  3. набуття навички працювати над слабкими сторонами дитини, розвивати, коригувати та формувати у навчальному процесі за допомогою якісно підібраних методів та прийомів;

  4. набуття навички та розуміння особливостей формування довгострокових та короткострокових цілей в ІНП;

  5. набуття навички та розуміння особливостей роботи над пунктом 12 в ІПР;

  6. здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини;

  7. активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності; узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.

Цільова авдиторія

Вихователі дошкільних закладів, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»