Відбувся в понеділок 21 жовтня 2024 року о 18:00
«Робота із здобувачами освіти з ООП: мотивація до співпраці та цілеутворення»
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
приховати75 грн.
до 21 жовтня включно
90 грн.
з 22 жовтня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Сучасні учні та вихованці насичуються інформаційним потоком із ґаджетів і цей процес не завжди контролюється батьками. Швидке отримання дози дофаміну призводить до так званої «ліні» до прикладання зусиль. Важливо встановити правила щодо часу користування ґаджетами та інструкціями як і на що має бути націлений процес, і стежити за тим, щоб діти мали різноманітні активності протягом дня. Ось про ці різноманітні активності та як їх підібрати йтиметься мова. Що може зробити вчитель чи вихователь від себе залежне, аби учневі / вихованцеві стало не просто цікаво, а знайти ту ниточку, яка тягне усю мотиваційну систему.
Допомогти педагогам ставити актуальні та досяжні цілі у навчально-виховному процесі, в тому числі з дітьми з особливими освітніми потребами, працюючи над ІПР, які мають прямий зв’язок з мотивацією та досягненням результатів. А також зрозуміти механізми підбору мотиваційних елементів уроку / заняття.
розглянути взаємозв’язок між поставленими цілями перед учнем / вихованцем з ООП та його досягненнями і результатами;
ознайомити учасників із шляхом якісного цілеутворення під конкретну дитину з ООП;
надати практичні поради та інструменти створення SMART цілей ( п.12 в ІПР та цілі індивідуальних навчальних програм);
допомогти визначити джерела мотивації для дітей;
розглянути варіанти впливу на порушену поведінку;
зорієнтувати педагогів на створення власних розробок, що мотивують дітей до навчання.
усвідомлення взаємозв’язку між цілями для дітей і результатом їх досягнення та використання цього розуміння для запобігання порушеної поведінки, неуспішності та підвищення показників результативності;
вміння створювати ті якісні цілі, які відповідають потребам учнів, їхнім можливостям та дають перспективи розвитку;
вміння визначати джерело мотивації до індивідуальних вподобань учнів та вихованців і застосовувати це у своїй практичній діяльності;
вміння створювати власні лайфхаки для мотивації;
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, вчителі-логопеди, вчителі-реабілітологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари