Відбувся у четвер 03 квітня о 18:00
«Нейрокорекційний складник та активація уваги на уроці для осіб з ООП»
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
приховати75 грн.
до 03 квітня включно
90 грн.
з 04 квітня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Сьогодні у закладах освіти функціонують інклюзивні класи та інклюзивні групи згідно 957 постанови про організацію інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти та 530 постанови про організацію інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти. В процесі даного навчання є необхідним складання індивідуальної програми розвитку цілою командою психолого-педагогічного супроводу особи з ООП. Також ця індивідуальна програма розвитку має реалізовуватись педагогами як на уроках, перервах, так і в корекційному кабінеті фахівцями з якими заключені цивільно-правові угоди згідно 88 постанови про психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги. До чого ж зобов’язує ця індивідуальна програма розвитку?
враховувати індивідуальні особливості розвитку учня чи вихованця;
використовувати потенціал особи з ООП і працювати в зоні найближчого розвитку;
виокремити цілі за SMART системою, без яких навчальний процес для особи з ООП стає неможливим.
І все це має здійснюватись у комплексі та спільними підходами усіх учасників освітнього процесу, дотичних до інклюзивного класу / групи та роботи з учнем / вихованцем з ООП. Що не вистачає цьому чудовому алгоритму?
вміння ставити SMART цілі, які необхідні конкретному учню/вихованцю, а не завантажені з інтернету з думкою «аби було» «і так зійде». Саме якісна ціль під потреби учня/вихованця дасть змогу скоригувати труднощі. І в цьому будуть допомагати нейрокорекційні підходи та вправи.
підбирати під потреби учня/вихованця вправи що заспокоюють чи навпаки активізують роботу нейронних зв’язків.
вміти робити висновки із виконаних завдань, аналізувати та проєктувати нові потреби і нові виклики у процесі роботи, бо інклюзія є динамічним та пролонгованим процесом.
виробити алгоритм на уроці для розвантаження, підкріплення як поведінки так і навичок, переключення уваги, зміни виду діяльності, хвилинні розминки за допомогою нейрохитрощів, нейровправ та впливу на всю нейросистему організму людини, для покращення самопочуття, відвернення шатдаунів, мелдаунів, відкатів, регресів, аутоагресії, зривів та протестів.
Відповісти на актуальні питання учасників вебінару; структуровано показати алгоритми підготовки до уроку з використанням нейрокорекційних завдань; пропрацювати з учасниками ефіру систему підбору цілей та прийомів до їх досягнення та реалізації що потребують врахування індивідуальних можливостей та зони найближчого розвитку учнів і вихованців з ООП; розбір актуальних та практичних методів, вправ, завдань, що сприяють розвитку міжпівкульної взаємодії та залучення до роботи нейронних зв’язків.
розглянути взаємозв’язок між цілями за SMART і потребами осіб з ООП;
ознайомити учасників із шляхом якісного формування та підбору нейрозавдань для активації уваги та концентрації на уроці;
надати практичні поради щодо застосування нейровправ та нейрозавдань, в тому числі пошуку та підбору дидактичних матеріалів для їх реалізації;
допомогти визначити джерела інформації для підбору матеріалу у роботі з учнем/вихованцем з ООП у напрямку нейрокорекційного впливу;
розглянути варіант авторських завдань, які можуть застосувати педагоги у своїй роботі.
усвідомлення взаємозв’язку між поставленими цілями та їх досягненням, що впливає на адаптацію, соціалізацію особи з ООП та засвоєння навчальних навичок, умінь, а також застосування їх на практиці, перенесення досвіду в нові умови;
вміння створювати якісний дидактичний матеріал, пошук нейрозавдань для покращення концентрації уваги на уроці;
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, вчителі-логопеди, вчителі-реабілітологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари