Календарно-тематичне планування з хімії для 8 класу, ІІ семестр

Опис документу:
Матеріал містить календарно-тематичне планування з хімії для 8 класу у ІІ семестрі, що відповідає чинній навчальній програмі. У табличній формі відображено зміст уроків включно із практичним компонентом. Розподіл годин для вивчення окремих тем відображає авторське бачення і можу бути змінений. Відведено час для виконання контрольної роботи та трьох уроків узагальнення і систематизації знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

з/п

Дата

Зміст уроку

32

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.

33

Фізичні та хімічні властивості оксидів.

34

Класифікація оксидів.

35

Взаємодія оксидів із водою.

36

Складання рівнянь реакцій, що характеризують хімічні властивості оксидів.

37

Фізичні і хімічні властивості кислот. Лабораторний дослід № 3. Взаємодія хлоридної кислоти з металами.

38

Розв'язування розрахункових задач.

39

Ряд активності металів.

40

Складання рівнянь реакцій, що характеризують хімічні властивості кислот.

41

Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів. Лабораторний дослід № 2 Взаємодія лугів з кислотами в розчині.

42

Хімічні властивості нерозчинних основ та амфотерних гідроксидів.

43

Складання рівнянь реакцій, що характеризують хімічні властивості основ.

44

Узагальнення і систематизація знань з теми: «Оксиди, кислоти та солі»

45

Фізичні властивості середніх солей. Хімічні властивості середніх солей. Лабораторний дослід № 4 Взаємодія металів із солями у водному розчині.

46

Хімічні властивості середніх солей. Лабораторний дослід № 5 Взаємодія солей з лугами у водному розчині.

47

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Лабораторний дослід № 6 Реакція обміну між солями в розчині

48

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Лабораторний дослід № 7 Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну

49

Складання рівняння реакцій, що характеризують хімічні властивості представників різних класів неорганічних сполук.

50

Розв'язування розрахункових задач. Розрахунки за хімічними рівняннями.

51

Розв'язування розрахункових задач. Розрахунки за хімічними рівняннями.

52

Практична робота № 2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.

53

Узагальнення і систематизація знань з теми «Властивості середніх солей»

54

Поширеність у природі оксидів, кислот, основ і середніх солей.

55

Використання оксидів, кислот, основ і середніх солей.

56

Вплив на довкілля і здоров’я людини оксидів, кислот, основ і середніх солей

57

Захист навчальних проектів 7. Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.

8. Хімічний склад і використання мінералів.

9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

58

Практична робота № 3 Розв’язування експериментальних задач.

59

Узагальнення і систематизація знань з теми «Основні класи неорганічних сполук».

60

Розв'язування розрахункових задач.

61

Розв'язування розрахункових задач.

62

Хімічні властивості різних класів неорганічних сполук.

63

Контрольна робота.

64

Повторення теми «Основні класи неорганічних сполук»

65

Повторення теми «Основні класи неорганічних сполук»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»