Календарно-тематичне планування уроків хімії в 11 класі на І та ІІ семестр за новою програмою

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків хімії в 11 класі І та ІІ семестр за новою програмою. 70 годин, 2 години на тиждень. Складено згідно Програми з хімії для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту (затверджена наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407). За підручником: Попель П.П. Хімія 11 (рівень стандарту): підручник для закладів загальної середньої освіти / П.П. Попель, Л.С. Крикля.¬ - Київ: «Академія, 2019 р.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарно-тематичне планування уроків хімії
в 11 класі

І семестр

(70 годин, 2 години на тиждень)

Складено згідно Програми з хімії для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту (затверджена наказом МОН України від 23.10.2017
№ 1407
).

За підручником: Попель П.П. Хімія 11 (рівень стандарту): підручник для закладів загальної середньої освіти / П.П. Попель, Л.С. Крикля. - Київ: «Академія, 2019 р.Л.

з/п

Дата

Прим

Тема

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

1

03.09

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів

2

05.09

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів

3

10.09

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів

4

12.09

Принцип «мінімальної енергії».

5

17.09

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів

6

19.09

Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів

7

24.09

Узагальнення та систематизація знань з теми

8

26.09

Тематичне оцінювання «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів»

9

01.10

Ковалентний хімічний зв’язок.

10

03.10

Ковалентний хімічний зв’язок.

11

08.10

Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

12

10.10

Йонний хімічний зв’язок.

13

15.10

Металічний хімічний зв’язок.

14

17.10

Водневий хімічний зв’язок.

15

22.10

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.

16

24.10

Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

17

05.11

Узагальнення та систематизація знань з теми «Періодична система хімічних елементів. Хімічний зв'язок і будова речовини».

18

07.11

Тематичне оцінювання «Хімічний звязок і будова речовини»

Тема 3. Хімічні реакції

19

12.11

Необоротні і оборотні хімічні процеси.

20

14.11

Хімічна рівновага.

21

19.11

Принцип Ле-Шательє.

22

21.11

Принцип Ле-Шательє.

23

26.11

Гідроліз солей

24

28.11

Гідроліз солей

25

03.12

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

26

05.12

Розрахункові задачі

1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

27

10.12

Розрахункові задачі

1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

28

12.12

Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічні реакції»

29

17.12

Контрольна робота з теми «Хімічні реакції»

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

30

19.12

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

31

24.12

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

32

26.12

Явище адсорбції.

Календарно-тематичне планування уроків хімії
в 11 класі

ІІ семестр

(70 годин, 2 години на тиждень)

Складено згідно Програми з хімії для 10–11 класів закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту (затверджена наказом МОН України від 23.10.2017
№ 1407
).

За підручником: Попель П.П. Хімія 11 (рівень стандарту): підручник для закладів загальної середньої освіти / П.П. Попель, Л.С. Крикля. - Київ: «Академія, 2019 р.Л.

з/п

Дата

Тема

Прим

33

Окисні та відновні властивості неметалів.

34

Застосування неметалів.

35

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування.

36

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

37

Кислоти. Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами. Кислотні дощі.

38

Самостійна робота «Неметалічні елементи»

39

Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

40

Алюміній і залізо: фізичні і хімічні властивості.

41

Застосування металів та їхніх сплавів.

42

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

43

Солі, їх поширення в природі.

44

Середні та кислі солі

45

Інструктаж з БЖД. Практична робота 1

Дослідження якісного складу солей.

46

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

47

Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

48

Сучасні силікатні матеріали.

49

Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти

50

Якісні реакції на деякі йони

51

Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

52

Самостійна робота «Металічні елементи »

53

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

54

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

55

Інструктаж з БЖД. Практична робота 2

2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

56

Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку

57

Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку

58

Узагальнення знань з теми « Неорганічні речовини та їх властивості»

59

Контрольна робота з теми «Неорганічні речовини та їх властивості»

Тема 5. Хімія і прогрес людства

60

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.

61

Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної проблем.

62

Роль хімії у розв’язанні енергетичної, проблеми.

63

Роль хімії у розв’язанні екологічної проблеми.

64

Навчальні проекти

15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

65

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

66

Узагальнення знань з теми

67

Тематичне оцінювання з теми «Хімія і прогрес людства»

68

Повторення вивченого курсу хімії

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
8
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!