Відбувся в середу 30 квітня о 18:00
«Зона відповідальності команди психолого-педагогічного супроводу особи з ООП на кінець навчального року»
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
приховати75 грн.
до 30 квітня включно
90 грн.
з 01 травня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Освітні процеси у закладах освіти для учнів та вихованців з особливими освітніми потребами регулюються якісною роботою фахової команди психолого-педагогічного супроводу. Така робота поділена на етапи відповідно освітнім процесам. Тому, надзвичайно важливо розуміти кожному учаснику зону своєї відповідальності. Якісна співпраця і якісно виконані зобов’язання, що базуються на функціях учасників команди супроводу, гарантують прогрес та розвиток як самої інклюзивної освіти, так і осіб з особливими освітніми потребами. Відповідно, якісна організація роботи, де фахівці працюють з конкретними деталями ситуацій, навичок, цілей, потреб і питань освітнього процесу, дає можливість локально вирішувати питання. Такі учасники КППС вміють визначати цілі, їх пріоритетність, послідовність, доцільність та формулювати і працювати з цілями, вміють знаходити шляхи рішень, мають варіанти, з яких можна обрати пріоритетний. У такій фаховій співпраці та комунікації, де кожен працює в інтересах особи з ООП, вбачається соціалізація, розширюються репертуар соціально-прийнятної поведінки та набуваються нові навички, розвивається емоційно-вольова сфера, що сприяє в подальшому ширшому спектру можливостей для особи з ООП.
Розкрити питання зони відповідальності кожного учасника команди психолого-педагогічного супроводу; виокремити функції фахівців на засіданні команди супроводу; націлити на підсумкове засідання команди психолого-педагогічного супроводу у кінці навчального року; дати орієнтири, які стосуються аналітичних звітів та самого аналізу індивідуальної програми розвитку особи з ООП; надати фахову підтримку керівним та педагогічним працівникам закладів освіти з питань функціонування команд психолого-педагогічного супроводу; надати практичні рекомендації щодо організації підсумкового засідання КППС.
навчитись організовувати роботу команди психолого-педагогічного супроводу;
навчитись розуміти роль керівника закладу у формуванні команди супроводу та супровід протягом навчального року, вміти налагоджувати командну роботу;
навчити педагогічний колектив розумінню зон їхньої відповідальності та якісну реалізацію функцій кожного учасника КППС;
вміти застосовувати набуті знання на практиці.
учасники вебінару розумітимуть значення, принципи розподілу функціональних обов’язків в середині команди супроводу особи з ООП;
ознайомляться з якісною організацією підсумкового засідання КППС на кінець навчального року;
учасники ознайомляться зі складом команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної та загальної середньої освіти в моментах зон відповідальності кожного;
учасники визначать роль батьків як рівноправних членів у роботі команди супроводу;
набудуть навичок оцінювання, аналізу та формулюванню подальших потреб особи з ООП в реалізації його індивідуальної освітньої траєкторії
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики; здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності; узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, керівники та фахівці ІРЦ.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари