Вебінар

Відбувся в середу 30 квітня о 18:00

«Зона відповідальності команди психолого-педагогічного супроводу особи з ООП на кінець навчального року»

Спікерка

практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.

Актуальність

Освітні процеси у закладах освіти для учнів та вихованців з особливими освітніми потребами регулюються якісною роботою фахової команди психолого-педагогічного супроводу. Така робота поділена на етапи відповідно освітнім процесам. Тому, надзвичайно важливо розуміти кожному учаснику зону своєї відповідальності. Якісна співпраця і якісно виконані зобов’язання, що базуються на функціях учасників команди супроводу, гарантують прогрес та розвиток як самої інклюзивної освіти, так і осіб з особливими освітніми потребами. Відповідно, якісна організація роботи, де фахівці працюють з конкретними деталями ситуацій, навичок, цілей, потреб і питань освітнього процесу, дає можливість локально вирішувати питання. Такі учасники КППС вміють визначати цілі, їх пріоритетність, послідовність, доцільність та формулювати і працювати з цілями, вміють знаходити шляхи рішень, мають варіанти, з яких можна обрати пріоритетний. У такій фаховій співпраці та комунікації, де кожен працює в інтересах особи з ООП, вбачається соціалізація, розширюються репертуар соціально-прийнятної поведінки та набуваються нові навички, розвивається емоційно-вольова сфера, що сприяє в подальшому ширшому спектру можливостей для особи з ООП.

Мета

Розкрити питання зони відповідальності кожного учасника команди психолого-педагогічного супроводу; виокремити функції фахівців на засіданні команди супроводу; націлити на підсумкове засідання команди психолого-педагогічного супроводу у кінці навчального року; дати орієнтири, які стосуються аналітичних звітів та самого аналізу індивідуальної програми розвитку особи з ООП; надати фахову підтримку керівним та педагогічним працівникам закладів освіти з питань функціонування команд психолого-педагогічного супроводу; надати практичні рекомендації щодо організації підсумкового засідання КППС.

Завдання:

  • навчитись організовувати роботу команди психолого-педагогічного супроводу;

  • навчитись розуміти роль керівника закладу у формуванні команди супроводу та супровід протягом навчального року, вміти налагоджувати командну роботу;

  • навчити педагогічний колектив розумінню зон їхньої відповідальності та якісну реалізацію функцій кожного учасника КППС;

  • вміти застосовувати набуті знання на практиці.

Очікувані результати:

  1. учасники вебінару розумітимуть значення, принципи розподілу функціональних обов’язків в середині команди супроводу особи з ООП;

  2. ознайомляться з якісною організацією підсумкового засідання КППС на кінець навчального року;

  3. учасники ознайомляться зі складом команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної та загальної середньої освіти в моментах зон відповідальності кожного;

  4. учасники визначать роль батьків як рівноправних членів у роботі команди супроводу;

  5. набудуть навичок оцінювання, аналізу та формулюванню подальших потреб особи з ООП в реалізації його індивідуальної освітньої траєкторії

  6. підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики; здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини;

  7. активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності; узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.

Цільова авдиторія

Практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, керівники та фахівці ІРЦ.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»