Відбувся у вівторок 30 квітня 2024 року о 18:00
«Засідання команди психолого-педагогічного супроводу: актуальні питання на завершення ІІ семестру»
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
приховати75 грн.
до 30 квітня включно
90 грн.
з 01 травня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Завершення кінця ІІ семестру є викликом для багатьох педагогів, котрі працюють в інклюзивних групах чи класах. В цей період слід звернути особливу увагу на якість роботи команди супроводу та виконання кожним своїх обов’язків, що необхідно здійснити на кінець навчання. Злагодженість роботи команди на самому засіданні кінця другого півріччя є фундаментом для старту нового навчального року. Структуроване засідання команди супроводу особи з особливими освітніми потребами (у ЗДО та ЗЗСО), якісні питання порядку денного та фахові аналітичні звіти — це підсумки тривалої роботи, які необхідно зафіксувати у протоколі засідання та перенести у аналіз індивідуальної програми розвитку. Таким чином ми прокладаємо шлях інклюзії на наступний навчальний рік.
Зорієнтувати педагогів у якісному засіданні команди психолого-педагогічного супроводу; спрямувати розуміння педагогічних працівників на ефективний аналіз навчальних та корекційних цілей, що ставились вихованцю/учню протягом навчально-виховного періоду; показати фахівцям якісний аналіз ІПР та формування актуального протоколу засідання команди супроводу; опрацювання оцінки цілей п.12 ІПР та цілей при модифікованій ІПР; надати відповіді на питання учасників вебінару, що стосуються теми та кінця навчального семестру з актуальних питань інклюзивних процесів.
розгляд порядку денного засідання команди супроводу на кінець ІІ семестру;
обговорення кожного питання, що винесений на порядок денний — актуальність, потреба, мета та доцільність;
питання проходження повторної комплексної оцінки розвитку в ІРЦ, що фіксується у протоколі та обговорюється за потреби на самому засіданні;
питання повторного навчання у поточному класі: хто приймає рішення та шлях реалізації;
обговорення аналітичних звітів на практичних кейсах;
розбір порад та рекомендацій у процесі аналізу ІПР на кінець навчального року.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
вміння вести структуроване засідання команди супроводу;
розуміння якісних питань порядку денного, їх функціоналу та результативності;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари