Відбувся в понеділок 22 травня 2023 року о 18:00
«Якісна реалізація рекомендацій висновку ІРЦ у закладі освіти: критерії, принципи, методи»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 22 травня включно
90 грн.
з 23 травня
Підґрунтям та основою для реалізації інклюзії в закладі освіти слугує саме висновок про комплексну оцінку особи від інклюзивно-ресурсного центру. Саме цей висновок несуть батьки в заклад освіти для написання заяви про потребу навчатись їхнім дітям на інклюзії. І саме висновок ІРЦ є початковою відправною точкою для розуміння постановки цілей в індивідуальній програмі розвитку. Вміння якісно використати документ, який описує усі сфери розвитку дитини, застосувати його для постановки корекційних та навчальних цілей, дає можливість педагогам розуміти принципи та методи роботи, якісно використати час для написання ІПР.
Навчити педагогічних працівників якісного розуміння опису сфер розвитку, так як ця інформація може бути максимально використана для написання Індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами. Формування вміння будувати цілі, орієнтуючись на висновок про комплексну оцінку розвитку. Активізувати когнітивний потенціал кожного педагогічного працівника при використанні висновку ІРЦ.
ознайомлення з методами та принципами використання висновку ІРЦ;
обговорення прикладів при внесенні інформації до індивідуальної програми розвитку;
розгляд практичних кейсів та питань від учасників вебінару;
розбір впливу поданої інформації та її аналогічність в обох документах;
методи в контексті використання опису сфер розвитку при постановці корекційних та навчальних цілей учню в закладі освіти.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
вміння аналізувати, писати, співставляти та оцінювати інформацію згідно описаних сфер розвитку в комплексній оцінці, що впливатимуть на досягнення та характеристику конкретного учня у кожному індивідуальному випадку;
розуміння де черпати інформацію для ІПР та як нею користуватись;
здатність аналізувати та враховувати конкретні потреби та можливості дитини з ООП;
розуміння та керування впливу завищених очікувань на написанні навчальних цілей;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари