Відбувся в середу 18 вересня о 18:00
«Виклики для команди психолого-педагогічного супроводу в новому 2024/2025 навчальному році»
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
приховати75 грн.
до 18 вересня включно
90 грн.
з 19 вересня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Інклюзія продовжує набирати обертів. Сьогодні практично нема жодного закладу освіти, якого б не торкнулось інклюзивне навчання та доля учнів і вихованців. На шляху до самореалізації та успішного інтегрування у соціум стоїть низка питань, безліч викликів та структуровані і поетапні кроки фахівців, батьків і самих дітей. Ретельно опрацьовані цілі і застосовані відповідні методи роботи — один із елементів індивідуального підходу, який має забезпечити команда психолого-педагогічного супроводу учня/вихованця з особливими освітніми потребами.
Висвітлити організаційні особливості роботи команди супроводу; акцентувати увагу на питаннях порядку денного засідання команди супроводу на вересень місяць; огляд питань та обов’язків учасників команди супроводу.
навчитись організовувати роботу команди психолого-педагогічного супроводу згідно положення про команду супроводу;
знати і розуміти питання, що висвітлюються на порядок денний, їх призначення та функціональність;
вміти працювати у команді супроводу відповідно до своїх посадових обов’язків;
вміти застосовувати набуті знання на практиці.
розуміння значення, принципів та основних завдань командного підходу у роботі з учнями з особливими освітніми потребами (ООП);
усвідомлення необхідності висвітлення якісних та ефективних питань порядку денного;
ознайомлення зі складом та функціональними обов’язками команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної та загальної середньої освіти: стратегії ведення засідання команди супроводу; провідна роль батьків дитини з ООП; терміни реалізації затверджених питань;
розуміння обов’язковості участі фахівця ІРЦ на засіданні та усвідомлення аспектів відповідальності даного фахівця.
Практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, вихователі ЗДО, вчителі ЗЗСО, адміністративні працівники закладів освіти.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари