Вебінар

Відбувся в понеділок 02 травня 2022 року о 18:00

«Реалізація інклюзії в закладі освіти. ІПР (створення, моніторинг динаміки розвитку учня з ООП)»

Спікерка

практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Нові умови життя у країні, що воює супроводжуються незмінними процесами впровадження та реалізації інклюзії в освітньому просторі. Ми зіштовхуємось з необхідністю долати емоційні, фізичні перепони, будуючи навчальний процес якісно, дотримуючись раніше обраного маршруту для учнів з ООП. Проте, раніше ми не говорили що весь навчальний процес буде в онлайн форматі. А сьогоднішніми нашими завданнями буде не лише побудова безпосередньо освітнього процесу, а й підбиття підсумків та моніторинг розвитку учнів, що впливатиме і на подальшу побудову індивідуального шляху дитини з ООП в школі та класі.

Мета

Навчитись розуміти інклюзивні процеси,  відрізняти рівні підтримки в освітньому середовищі для учнів з ООП, якісно організовувати корекційний процес, створення та заповнення ІПР, протоколів та моніторинг розвитку учня. Побудова освітніх та корекційних цілей.

Завдання:

  • найперше, розглянемо типові помилки , що часто трапляються в роботі з документами на інклюзії (вписування нозологій в категорії труднощів; підміна понять «труднощі» та «рівні підтримки»; визначення категорій труднощів по шаблону 1 рівня підтримки; модифікації ІПР, при тому озвучення що це адаптації);

  • визначимо, що обговорення та визначення категорій труднощів та рівнів підтримки без участі та згоди батьків є недопустимим;

  • схарактеризуємо вплив «Перетягування одіяла» повноважень учасників команди супроводу;

  • детально роз’яснимо щодо нерозуміння, хто має проводити КРЗ та доручення надання корекційних послуг не корекційним педагогам;

  • обґрунтуємо, що неприпустимим є підлаштування нозологій під рівні підтримки.

Очікувані результати:

  1. підвищення кваліфікації фахівців щодо тематики створення ІПР та моніторингу динаміки розвитку учня з ООП; отримання нової інформації для саморозвитку;

  2. покращення умов та організації навчання і виховання дітей з ООП; формування вміння якісно будувати освітні стратегії та шлях розвитку учня з ООП;

  3. розвиток навичок чіткого, зрозумілого оформлення супроводжуючих документів в інклюзії; вміння якісно проводити моніторинг розвитку учня.

Цільова авдиторія

Фахівці, які працюють в дошкільних і шкільних закладах спеціальної освіти та з інклюзивною формою навчання, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»