Відбувся в понеділок 02 травня 2022 року о 18:00
«Реалізація інклюзії в закладі освіти. ІПР (створення, моніторинг динаміки розвитку учня з ООП)»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 02 травня включно
90 грн.
з 03 травня
Нові умови життя у країні, що воює супроводжуються незмінними процесами впровадження та реалізації інклюзії в освітньому просторі. Ми зіштовхуємось з необхідністю долати емоційні, фізичні перепони, будуючи навчальний процес якісно, дотримуючись раніше обраного маршруту для учнів з ООП. Проте, раніше ми не говорили що весь навчальний процес буде в онлайн форматі. А сьогоднішніми нашими завданнями буде не лише побудова безпосередньо освітнього процесу, а й підбиття підсумків та моніторинг розвитку учнів, що впливатиме і на подальшу побудову індивідуального шляху дитини з ООП в школі та класі.
Навчитись розуміти інклюзивні процеси, відрізняти рівні підтримки в освітньому середовищі для учнів з ООП, якісно організовувати корекційний процес, створення та заповнення ІПР, протоколів та моніторинг розвитку учня. Побудова освітніх та корекційних цілей.
найперше, розглянемо типові помилки , що часто трапляються в роботі з документами на інклюзії (вписування нозологій в категорії труднощів; підміна понять «труднощі» та «рівні підтримки»; визначення категорій труднощів по шаблону 1 рівня підтримки; модифікації ІПР, при тому озвучення що це адаптації);
визначимо, що обговорення та визначення категорій труднощів та рівнів підтримки без участі та згоди батьків є недопустимим;
схарактеризуємо вплив «Перетягування одіяла» повноважень учасників команди супроводу;
детально роз’яснимо щодо нерозуміння, хто має проводити КРЗ та доручення надання корекційних послуг не корекційним педагогам;
обґрунтуємо, що неприпустимим є підлаштування нозологій під рівні підтримки.
підвищення кваліфікації фахівців щодо тематики створення ІПР та моніторингу динаміки розвитку учня з ООП; отримання нової інформації для саморозвитку;
покращення умов та організації навчання і виховання дітей з ООП; формування вміння якісно будувати освітні стратегії та шлях розвитку учня з ООП;
розвиток навичок чіткого, зрозумілого оформлення супроводжуючих документів в інклюзії; вміння якісно проводити моніторинг розвитку учня.
Фахівці, які працюють в дошкільних і шкільних закладах спеціальної освіти та з інклюзивною формою навчання, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари