Вебінар переміщено в архів
Відбувся у вівторок 06 вересня 2022 року о 18:00
«Психологічний супровід та інклюзія в 2022-2023 навчальному році»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 06 вересня включно
90 грн.
з 07 вересня
Сьогодення інклюзивної освіти буде нести дещо інший характер, до якого ми уже встигли призвичаїтись. Під час війни діти з особливими освітніми потребами постійно перебувають у стані невизначеності. Звук повітряної тривоги та вибухів, дорога та незнайомий простір у випадку евакуації – усе це викликає страх, розгубленість і тривогу. Оскільки ці діти мають певні особливості розвитку, то можливості швидко реагувати та обробляти інформацію з навколишнього середовища сповільнені та важчі, важливо запроваджувати у навчальний процес кроки підтримки, які допоможуть мінімізувати наслідки психологічної травми. Учителям невдовзі доведеться навчати дітей, які через поранення мають особливі освітні потреби. Таку саму специфіку деякі учні мають через ПТСР (наприклад, не здатні розмовляти через психологічну травму). А ще педагоги будуть змушені шукати підхід до тих дітей з ООП, стан яких значно погіршився через бойові дії.
Ознайомлення з особливостями психологічного супроводу та інклюзії в 2022-2023 навчальному році.
розуміння необхідності навчання та кроки до його відновлення;
ознайомлення з режимами в процесі реалізації навчання;
обговорення психологічних проблем, з якими можуть зіштовхнутись педагогічні працівники у новому навчальному році;
розбір порад та рекомендацій щодо реалізації освітнього процесу: для дітей з порушеннями зору; для дітей з порушеннями слуху; для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
осмислення якісних змін в інклюзивному просторі та їх вплив на реалізацію індивідуальної траєкторії учня;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини з ООП;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Неможливо замовити сертифікат. Вебінар переміщено в архів.Організаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари