Відбувся в середу 03 липня 2024 року о 18:00
«Практичний кейс “Літо з користю — поповнення інклюзивної дидактики”»
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
приховати75 грн.
до 03 липня включно
90 грн.
з 04 липня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Літній період передбачає відпустку та перерву від робочих моментів. Та водночас це чудовий період, коли ми у спокійному темпі можемо підготувати якісні матеріалі які необхідні у новому навчальному році. Ми уже знаємо специфіку своєї роботи. Тому чудово може скооперуватись з колегами, обмінятись напрацюваннями і, що надважливо, відпрацювати дидактичний та професійний матеріал. Я пропоную полегшити цей процес як новим фахівцям, так і бувалим практикам, систематизувати знання і спокійно та впевнено почати навчальний процес.
Розширити знання та вміння фахівців у створенні власних дидактичних матеріалів згідно потреб ваших вихованців. Забезпечити учасників вебінару практичним спрямуванням напрацьованих матеріалів у професійній роботі. Надати відповіді на питання. Допомогти з оформленням дидактики для учнів/вихованців з ООП. Закцентувати увагу на необхідних матеріалах у роботі по категоріям труднощів в інклюзивному навчанні.
опрацювання папки з дидактики власних розробок;
розгляд питань щодо реалізації корекційних дидактичних папок та різних матеріалів;
зорієнтувати педагогів на підготовку до корекційних занять та пошук і створення дидактики що працює для уроку;
ознайомити з власними напрацюваннями, які полегшують роботу педагога;
надання практичних порад щодо організації дидактичного матеріалу по категоріях труднощів.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
вміння використовувати сильні сторони дитини для створення матеріалів у роботі;
ознайомитись з власними дидактичними матеріалами;
набуття навички працювати над слабкими сторонами дитини, розвивати, коригувати та формувати у навчальному процесі за допомогою якісно підібраних матеріалів та створених самостійно завдань;
практична робота з смарт цілями при створенні дидактичних матеріалів;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари