Відбувся в середу 28 травня о 18:00
«Поповнюємо методичну скарбницю: нейроігри та вправи для інклюзивного навчання»
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
приховати75 грн.
до 28 травня включно
90 грн.
з 29 травня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Нейрокорекційне спрямування — це м’яке тренування мозку, яке допомагає покращити пам’ять, увагу, координацію, емоційний контроль та мовлення. Завдяки нейрокорекції, дитина навчається в подальшому самостійно засвоювати нові навички та контролювати свою поведінку. В основу нейрокорекції покладено розуміння розвитку головного мозку, де певні функції розвиваються одна за одною. А отже, дітям, розвиток яких має певні затримки або складності, можна допомогти, щоб кожна функція мозку розвивалась у правильному порядку. Завдяки чому є змога відновити або запустити порушені нервові зв’язки.
Закінчення навчального року не є приводом залишати заняття. Їх обов’язково слід продовжити на літній період в помірному темпі, забезпечивши дитині стабільну підтримку. Також велика кількість дітей за літній період має підтягнути когнітивну та емоційно-вольову сфери до рівня вікового розвитку, адже наступним етапом і новою роллю буде шкільне навчання. Отож, батьки та педагоги, в тому числі корекційні фахівці, зможуть якісно наповнити свій досвід і практичне спрямування в нейрокорекційному підході, отримавши оновлені дидактичні завдання та вправи для малечі і її розвитку.
Відповісти на актуальні питання учасників вебінару; структуровано показати алгоритми підготовки до корекційних занять з використанням нейрокорекційних підходів; пропрацювати з учасниками ефіру систему підбору дидактики до індивідуальних потреб учнів і вихованців з ООП; налагодження роботи з батьками учні з ООП, що у свою чергу полегшить реалізацію корекційної роботи; розбір актуальних та практичних підходів, орієнтація педагогів, корекційних педагогів та батьків дітей з ООП на підбір вправ і завдань, що сприяють розвитку міжпівкульної взаємодії та залучення до роботи нейронних зв’язків.
надання структурованої інформації про етапи корекційної роботи;
узагальнення та систематизація знань щодо алгоритмів реалізації індивідуальної корекційної лінії учня з ООП;
узагальнення й систематизація знань з підбору корекційних програм та постановки корекційних цілей;
розбір порад та рекомендацій щодо реалізації корекційного процесу дітей з ООП;
надання практичних порад щодо підбору якісних завдань та вправ; навчити педагогів створювати власні креативні та дієві вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії;
відповіді на актуальні питання учасників вебінару.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики; осмислення необхідності якісного розуміння і впровадження індивідуальної корекційної лінії учня з ООП;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини з ООП; вміння підбирати якісний дидактичний матеріал у корекційній роботі;
розуміння особливостей процесу застосування нейрокорекційних та вправ і завдань;
вміння підбирати та створювати нейровправи та завдання, що впливають на корекцію і розвиток міжпівкульних взаємозв’язків;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
отримання відповідей на питання; узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі ЗДО, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари