Відбувся в понеділок 03 лютого о 18:00
«Нейрокорекційна складова у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами»
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
приховати75 грн.
до 03 лютого включно
90 грн.
з 04 лютого
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Нейрокорекційне спрямування — це комплекс спеціальних психологічних вправ, спрямованих на виявлення та подолання основних причин труднощів у навчанні, поведінці, взаємодії та комунікації з іншими. Мета цих занять — відновити порушені зв’язки нервової системи. Фахівець підбирає для дитини сенсорні, рухові, дихальні та інші вправи, щоб задіяти відповідні рецептори і відділи мозку. Когнітивні вправи розвивають пізнавальні навички, пам’ять, увагу, мислення. Знаючи, як розвивається мозок дитини в онтогенезі, ми можемо, впливаючи за таким же принципом як би повторюючи розвиток мозку наново, включити багато процесів, що залишилися з якихось причин сплячими, не включеними. Мозок тісно пов’язаний із рухом. Незрілим мозок може бути тому, що багато процесів відстають за віковими нормами і на вік мали вже бути включені. Часто на інклюзивному навчанні ми чуємо звернення, що учням важко дається висиджувати заняття або урок, часто мовленнєві порушення, моторно незручні, може спостерігатися заїкання. Дуже часто емоційно нестійкі та імпульсивні, дуже активні і ця активність хаотична, часто таких діток називають «польовими», що демонструють «польову поведінку». Нейрокорекційні втручання — найбільш ефективна у дошкільному та молодшому шкільному віці. Заняття з відповідним фахівцем (нейропсихологом) потребують швидкого реагування на ситуацію і також розпочатися мають максимально швидко, щойно виявились труднощі. Чим раніше ви звернетеся до фахівця, тим краще буде результат. Тому, в силу того, що таких фахівців є обмежена кількість і не всі вони в зоні швидкого доступу для усіх дітей, ми маємо змогу не втрачати час, та за необхідної супервізійної підтримки розпочати вчасну допомогу.
Відповісти на актуальні питання учасників вебінару; структуровано показати алгоритми підготовки до корекційних занять з використанням нейрокорекційних підходів; пропрацювати з учасниками ефіру систему підбору дидактики до індивідуальних потреб учнів і вихованців з ООП; налагодження роботи з батьками учні з ООП, що у свою чергу полегшить реалізацію корекційної роботи; розбір актуальних та практичних підходів, орієнтація педагогів, корекційних педагогів та батьків дітей з ООП на підбір вправ і завдань, що сприяють розвитку міжпівкульної взаємодії та залучення до роботи нейронних зв’язків.
розуміння етапів корекційної роботи;
узагальнити та систематизувати знання щодо алгоритмів реалізації індивідуальної корекційної лінії учня з ООП;
узагальнити й систематизувати знання з підбору корекційних програм та постановки корекційних цілей;
розбір порад та рекомендацій щодо реалізації корекційного процесу дітей з ООП;
надати практичні поради щодо підбору якісних завдань та вправ; навчити педагогів створювати власні креативні та дієві вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії;
відповіді на актуальні питання учасників вебінару.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики; осмислення необхідності якісного розуміння і впровадження індивідуальної корекційної лінії учня з ООП;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини з ООП; вміння підбирати якісний дидактичний матеріал у корекційній роботі;
розуміння особливостей процесу застосування нейрокорекційних та вправ і завдань;
вміння підбирати та створювати нейровправи та завдання, що впливають на корекцію і розвиток міжпівкульних взаємозв’язків;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
отримання відповідей на питання учасників етеру; узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі ЗДО, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари