Відбувся у четвер 22 грудня 2022 року о 18:00
«Моніторинг ІПР на кінець першого півріччя»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 22 грудня включно
90 грн.
з 23 грудня
Шлях до успіху учня з особливими освітніми потребами, до якого долучилась велика кількість фахових спеціалістів, виглядає як американські гірки з перепонами. Ми спостерігаємо за учнем в умовах школи пильно, щоб не упустити необхідні нам моменти. Ми цілою командою супроводу складаємо та реалізовуємо індивідуальний освітній маршрут. Естафети від адаптацій та модифікацій до корекції та розвантаження у ресурсній кімнаті. Та приходить час підводити підсумки нашої тривалої роботи. Саме тут і зараз ми маємо можливість оцінити ефективність наших методів та прийомів у роботі. Саме від висновків пройденого шляху залежать наші подальші дії, адже маршрут учня продовжується.
Розуміння необхідності моніторингу ІПР та вплив результатів на подальшу побудову навчання та корекції.
ознайомлення з моніторингом – зразком, аналітичним звітом, протоколом засідання команди супроводу;
обговорення психологічних моментів динаміки розвитку в контексті наданих корекційних послуг, журналу спостереження та реалізації цілей в ІПР;
розбір порад та рекомендацій щодо моніторингу освітнього процесу та побудови успішної ІПР на його основі;
аналітичні звіти як частина моніторингу від учасників команд супроводу.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
осмислення якісних змін в ІПР та їх вплив на реалізацію індивідуальної траєкторії учня;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини з ООП, аналізуючи довгострокові та короткострокові цілі, що були поставлені;
вміння писати аналітичні звіти кожного фахівця команди супроводу, оформляти моніторинг ІПР та документи по протоколах на кінець першого півріччя;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари