Вебінар

Відбувся в середу 22 лютого 2023 року о 18:00

«Модифікація в ІПР – принципи та алгоритми роботи. Оцінювання при модифікаціях»

Спікерка

практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Актуальність

Інклюзивні вектори в освітньому житті носять індивідуальний характер, що передбачається у реалізації індивідуальної програми розвитку на кожного учня чи вихованця з особливими освітніми потребами. Ми уже зрозуміли та побачили наскільки ефективним є інклюзивний процес, якщо його організувати якісно, надати фахівцям відповідну освіту та знання. Далі ці знання мають реалізовуватись у кількох аспектах : це і розуміння процесів розвитку кожного учня з ООП, причин та впливів порушень, та методів і технік у роботі з труднощами, застосовуючи та реалізуючи безпосередньо сильні сторони дитини, ґрунтуючись на її можливостях. Яскравим та важливим елементом індивідуального підходу у навчанні учня з ООП є ІПР – індивідуальна програма розвитку. Ось тут виникають найбільше підводних каменів. Сьогодні розглянемо один із найскладніших, з яким звертаються педагоги – це модифікації. Виокремимо принципи та алгоритми роботи і розглянемо приклади для кращого розуміння. Адже модифікація – це зміна змісту навчання, відповідно критерії оцінювання і як висновок кінцеві результати.

Мета

Розкрити питання модифікації змісту навчання; показати відмінності модифікації від адаптації; виокремити алгоритм модифікації та принципи, за якими педагогам краще та легше буде їх застосовувати; розгляд варіантів модифікації та модифікованих завдань; розгляд практичних кейсів та питань від учасників вебінару.

Завдання:

  • проаналізувати зміст модифікації та адаптації, виокремити спільне і відмінне;

  • розглянути алгоритм роботи модифікацій на прикладі типової програми закладу освіти, паралельно аналізуючи модифікації, що застосовувались;

  • надати практичні поради щодо реалізації модифікованих цілей;

  • навчитись якісно складати модифіковану ціль та виокремлювати покрокові довгострокові цілі, які необхідні для досягнення поставленої довгострокової цілі при модифікованій програмі.

Очікувані результати:

  1. підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;

  2. розуміння особливостей процесу створення модифікацій та реалізації їх на практиці у навчальному процесі;

  3. усвідомлення впливу якісно побудованих модифікацій на навчальний процес та адаптацію учня чи вихованця в закладі освіти;

  4. активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;

  5. узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.

Цільова авдиторія

Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.

Реєстрація на вебінар

Безплатно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»