Відбувся в середу 22 лютого 2023 року о 18:00
«Модифікація в ІПР – принципи та алгоритми роботи. Оцінювання при модифікаціях»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати67 грн.
до 22 лютого включно
90 грн.
з 23 лютого
Інклюзивні вектори в освітньому житті носять індивідуальний характер, що передбачається у реалізації індивідуальної програми розвитку на кожного учня чи вихованця з особливими освітніми потребами. Ми уже зрозуміли та побачили наскільки ефективним є інклюзивний процес, якщо його організувати якісно, надати фахівцям відповідну освіту та знання. Далі ці знання мають реалізовуватись у кількох аспектах : це і розуміння процесів розвитку кожного учня з ООП, причин та впливів порушень, та методів і технік у роботі з труднощами, застосовуючи та реалізуючи безпосередньо сильні сторони дитини, ґрунтуючись на її можливостях. Яскравим та важливим елементом індивідуального підходу у навчанні учня з ООП є ІПР – індивідуальна програма розвитку. Ось тут виникають найбільше підводних каменів. Сьогодні розглянемо один із найскладніших, з яким звертаються педагоги – це модифікації. Виокремимо принципи та алгоритми роботи і розглянемо приклади для кращого розуміння. Адже модифікація – це зміна змісту навчання, відповідно критерії оцінювання і як висновок кінцеві результати.
Розкрити питання модифікації змісту навчання; показати відмінності модифікації від адаптації; виокремити алгоритм модифікації та принципи, за якими педагогам краще та легше буде їх застосовувати; розгляд варіантів модифікації та модифікованих завдань; розгляд практичних кейсів та питань від учасників вебінару.
проаналізувати зміст модифікації та адаптації, виокремити спільне і відмінне;
розглянути алгоритм роботи модифікацій на прикладі типової програми закладу освіти, паралельно аналізуючи модифікації, що застосовувались;
надати практичні поради щодо реалізації модифікованих цілей;
навчитись якісно складати модифіковану ціль та виокремлювати покрокові довгострокові цілі, які необхідні для досягнення поставленої довгострокової цілі при модифікованій програмі.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
розуміння особливостей процесу створення модифікацій та реалізації їх на практиці у навчальному процесі;
усвідомлення впливу якісно побудованих модифікацій на навчальний процес та адаптацію учня чи вихованця в закладі освіти;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари