Відбувся в п'ятницю 27 січня 2023 року о 14:00
«Корекція когнітивних процесів. Інклюзія»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 27 січня включно
90 грн.
з 28 січня
Психологічний супровід дітей від самого початку навчання в школі дає змогу здійснювати динамічне спостереження, моніторинг розвитку сфер пізнання, почуттів та емоцій учнів. Однією із форм психологічного супроводу дітей у школі є розвивальні заняття. Робота з корекції пізнавальної сфери проводиться з метою вдосконалення психічних процесів, що забезпечують успішність навчальної діяльності. Корекційні заняття спрямовані на розвиток недостатньо сформованих сторін психічної діяльності дитини. Учителям інклюзивних класів необхідно враховувати численні методичні прийоми для підкріплення когнітивних процесів.
Розкрити питання корекції когнітивних процесів; ознайомлення учасників з методичними прийомами для підкріплення корекції; висвітлити питання проявів неуспішності учнів; розгляд завдань, що постають перед психологом закладу освіти, у роботі з учнями з ООП; розгляд діагностичного етапу у роботі корекційного педагога; розгляд методів інклюзивного навчання; розгляд практичних кейсів та питань від учасників вебінару.
проаналізувати методичні прийоми у роботі корекційного психолога та педагога закладу освіти;
розглянути особливості використання методів та технік у роботі;
визначити завдання та шляхи їх реалізації під час корекційної роботи з учнями з ООП;
надати практичні поради для фахівців та батьків по реалізації корекційних цілей;
навчитись якісно працювати в корекційному напрямку, розглянувши практичні аспекти.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
розуміння особливостей процесу корекційних зустрічей та застосування корекційних навичок у навчальному процесі;
усвідомлення впливу якісно побудованого корекційного заняття, створення якісного календарного планування, та побудова чітких та реалізованих цілей у корекційній роботі;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги, батьки.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари