Відбувся в неділю 10 квітня 2022 року о 18:00
«Корекція дистанційно для учнів з ООП в умовах воєнного стану»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 10 квітня включно
90 грн.
з 11 квітня
Ми живемо в нелегкий час війни, де відвідування шкіл та корекційних центрів стало неможливим. В період воєнного часу набирає обертів вимушене дистанційне навчання. І якщо навчання для більшості освітян у дистанційному форматі є звичним, то корекція для дітей з ООП має свої нюанси, аспекти та складнощі, які зумовлюють потребу детального аналізу цього процесу.
Розкрити питання дистанційної інклюзивної корекції як системи освітніх послуг, гарантованих державою; познайомити учасників з практичними підходами до створення та ведення дистанційних корекційних занять; ознайомити освітян з можливостями та ідеями щодо використання цікавих завдань, вправ та методів роботи саме у дистанційному форматі; ознайомити педагогічних працівників з авторськими напрацюваннями онлайн корекційних занять.
Хто, коли та у який спосіб має проводити корекційно-розвиткові заняття з дітьми з особливими освітніми потребами?
Чи всім підходить дистанційне навчання?
Труднощі у навчанні дітей з ООП, які слід враховувати.
Етапи дистанційної корекції.
Алгоритм побудови корекційного заняття.
Методи, що забезпечують закріплення і вдосконалення здобутих знань.
Контроль знань, успішності учнів.
Від теорії до практики.
розуміння особливостей процесу створення корекційного онлайн уроку;
усвідомлення впливу якісно побудованого та продемонстрованого уроку на формування особистості дитини та її реалізації свого потенціалу в соціумі;
здатність застосовувати проективні образи в педагогічному процесі;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари