Відбувся в п'ятницю 08 грудня 2023 року о 18:00
«Інклюзивне навчання: командна взаємодія педагогічного колективу і фахівців ІРЦ»
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
приховати75 грн.
до 08 грудня включно
90 грн.
з 09 грудня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Як ми усі розуміємо, інклюзивність в освіті є незворотньою. З метою забезпечення ефективності освітнього процесу дітей з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах освіти, утворюється команда психолого-педагогічного супроводу (КППС). Дотримуючись основних принципів діяльності, команда супроводу реалізує навчання та виховання особи з ООП з урахуванням потреб і можливостей, урахуванням інтересів учня/вихованця, активно співпрацює з батьками, які, у свою чергу, є постійними учасниками КППС, а також, керується нормативно-правовою базою для недопущення порушення прав особи з ООП на освіту. Від розуміння якісних процесів командної взаємодії та їх реалізації залежить комфортний процес навчання та якісне перебування учня/вихованця в закладі освіти. Згідно Положення про інклюзивно-ресурсний центр №545, зазначено, що фахівець-консультант ІРЦ є постійним учасником КППС (п.38 положення Організація системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам з особливими освітніми потребами). Саме системний кваліфікований супровід за участю фахівця ІРЦ спрямований на запобігання виникненню освітніх труднощів, їх мінімізацію, розвиток відповідних компетенцій, сприяння розвитку потенціалу в осіб з ООП. Тому, сьогодні говоритимемо про якісну взаємодію КППС, а саме, педагогічного колективу та фахівців ІРЦ. Від їх налагодженої роботи, розуміння спільної відповідальності (про це йдеться у примірному положенні про команду психолого-педагогічного супроводу), визначення стратегій роботи, залежить якісний результат.
Розкрити суть якісної роботи команди психолого-педагогічного супроводу у співпраці з фахівцем ІРЦ. Пропрацювати з учасниками вебінару питання командної роботи над висновком від ІРЦ. Розглянути та пропрацювати етапи активної роботи на засіданні КППС та питання, що виникають до фахівця ІРЦ. Висвітлити актуальні моменти комунікації протягом цілого навчального року. Участь у заходах, що спрямовані на підвищення кваліфікації та педагогічних компетентностей у роботі з учнями/вихованцями з ООП. Надати відповіді учасникам вебінару та стимулювати їх до саморозвитку.
детальний аналіз етапів співпраці з фахівцями ІРЦ;
розуміння важливості безпосередньої, якісної та активної участі у КППС;
узагальнення теоретичних знань та актуалізація практичних напрацювань командної співпраці над реалізацією цілей індивідуальної навчальної програми учня / вихованця в процесі комунікації протягом навчального року;
систематизація знань, отриманих на вебінарі і відпрацювання алгоритму реалізації на місцях в закладах освіти;
надання практичних порад щодо уникнення помилок та покращення надання освітніх послуг для реалізації освітнього процесу;
відповіді на питання учасників вебінару.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
вміння комунікувати з фахівцями ІРЦ та розуміти висновок про комплексну оцінку розвитку;
вміння виокремити необхідні та важливі питання на засіданнях КППС;
вміння аналізувати отриману інформацію від фахівців ІРЦ;
осмислення необхідності якісного розуміння і впровадження індивідуальної лінії учня з ООП у командному виконанні;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини з ООП;
вдосконалення вміння налагоджувати співпрацю та командну роботу задля намічених освітніх та корекційних цілей;
готовність до пошуку нових дієвих інструментів для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі закладів дошкільної освіти, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари