Відбувся в понеділок 27 травня 2024 року о 18:00
«Інклюзивна практика реалізації навчальної та корекційної роботи у закладах освіти»
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все
практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована арттерапевтка, авторка корекційних зошитів, онлайн-уроків, дидактичних ігор, терапевтичних віршів, казок, арттерапевтичних технік, дихальних практик для дітей з ООП, сертифікована фахівчиня за методиками WISC-IV, Leiter-3, РЕР-3, CASD, Conners-3; фахівчиня в методі TBRI; співавторка курсу «Основи корекційної діяльності в закладах освіти».
приховати45 грн.
до 27 травня включно
90 грн.
з 28 травня
Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Інклюзія в закладах освіти уже досить поширене явище. Ми звикли чути про інклюзію, дітей з особливими освітніми потребами, створення безбар’єрності та толерантність. Та, як показує практика, «звикли чути» це не дорівнює «якісно впроваджувати» та «правильно реалізовувати». Тому прослідковується тенденція документів «для галочки», ІПР — «аби було», протоколи, які дублюються. У багатьох виникає питань більше, аніж шляхів їх рішення.
Проаналізувавши ситуацію та педагогічні тенденції, розуміється актуальність потреби у якісних знаннях шляхів рішень у питаннях інклюзивного навчання. Тому, першочергово, вебінар буде присвячений усім вашим питанням, які можна буде задати у прямому етері у коментарях. А також розбору частих питань і відповідей на них з опорою на нормативно-правову базу.
Навчитись розуміти для чого нам інклюзія, за якими правилами формується інклюзивний простір, як працювати з потребами кожного учня окремо, враховуючи його особливі освітні потреби та що є зайвим та непрацюючим в контексті інклюзії. Надати відповіді на питання учасників вебінару. Пропрацювати ситуації, які виникають в освітньому просторі в роботі над реалізацією індивідуального освітньо-корекційного маршруту дитини з особливими освітніми потребами.
надати якісно структуровані відповіді на питання учасників вебінару, опираючись на нормативні документи, що регулюються реалізацію та організацію інклюзивного навчання;
розібрати ситуації з «супервізійним контекстом»;
зорієнтувати педагогів на визначення впливу вибраних стратегій у роботі з учнями / вихованцями з особливими освітніми потребами.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
оволодіти новими знаннями та удосконалити уже набуті в питаннях інклюзивного навчання;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі закладів дошкільної освіти, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
Матеріали в текстовому форматі ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари