Вебінар

Відбувся в понеділок 27 травня о 18:00

«Інклюзивна практика реалізації навчальної та корекційної роботи у закладах освіти»

Спікерка

практична психологиня, фахівчиня ІРЦ, консультантка в психодинамічному методі Позитивної психотерапії, членкиня ГС «Національна психологічна асоціація», сертифікована спеціалістка з МАК, сертифікована...читати все

2 академ. год
підвищення кваліфікації
Сертифікат
відповідає вимогам законодавства
Постійний доступ до запису
вебінару
+20 одиниць
рейтингу на вашій сторінці на «Всеосвіті»
Розіграші цінних
подарунків кожного ефіру

Увага! 🦻Протягом тижня відео до вебінару матиме субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.

Актуальність

Інклюзія в закладах освіти уже досить поширене явище. Ми звикли чути про інклюзію, дітей з особливими освітніми потребами, створення безбар’єрності та толерантність. Та, як показує практика, «звикли чути» це не дорівнює «якісно впроваджувати» та «правильно реалізовувати». Тому прослідковується тенденція документів «для галочки», ІПР — «аби було», протоколи, які дублюються. У багатьох виникає питань більше, аніж шляхів їх рішення.

Проаналізувавши ситуацію та педагогічні тенденції, розуміється актуальність потреби у якісних знаннях шляхів рішень у питаннях інклюзивного навчання. Тому, першочергово, вебінар буде присвячений усім вашим питанням, які можна буде задати у прямому етері у коментарях. А також розбору частих питань і відповідей на них з опорою на нормативно-правову базу.

Мета

Навчитись розуміти для чого нам інклюзія, за якими правилами формується інклюзивний простір, як працювати з потребами кожного учня окремо, враховуючи його особливі освітні потреби та що є зайвим та непрацюючим в контексті інклюзії. Надати відповіді на питання учасників вебінару. Пропрацювати ситуації, які виникають в освітньому просторі в роботі над реалізацією індивідуального освітньо-корекційного маршруту дитини з особливими освітніми потребами.

Завдання:

  • надати якісно структуровані відповіді на питання учасників вебінару, опираючись на нормативні документи, що регулюються реалізацію та організацію інклюзивного навчання;

  • розібрати ситуації з «супервізійним контекстом»;

  • зорієнтувати педагогів на визначення впливу вибраних стратегій у роботі з учнями / вихованцями з особливими освітніми потребами.

Очікувані результати:

  1. підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;

  2. оволодіти новими знаннями та удосконалити уже набуті в питаннях інклюзивного навчання;

  3. здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини;

  4. активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності;

  5. узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.

Цільова авдиторія

Вихователі закладів дошкільної освіти, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів,  адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.

Реєстрація на вебінар

Безкоштовно

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Зареєструватися на вебінар
За 90 грн

Сповіщення про початок

Перегляд

Обговорення

Запис вебінару

Проходження тестування

Сертифікат

Матеріали в текстовому форматі Презентація

Додатковий рейтинг (+20 одиниць)

Замовити Сертифікат

Організаторка вебінарів

методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.

Зразок сертифікату про підвищення кваліфікації від «Всеосвіти»

  1. Обліковий запис сертифікату. Перевірити офіційність документу можна за посиланням
  2. Повне найменування та код ЄДРПОУ суб`єкта підвищення кваліфікації
  3. Зображення логотипу освітнього проекту «Всеосвіта»
  4. Прізвище, ім`я та по батькові/по матері особи, яка підвищила кваліфікацію
  5. Посада та місце роботи особи, яка підвищила кваліфікацію
  6. Тема підвищення кваліфікації
  7. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації у годинах та ЄКТС
  8. Опис досягнутих результатів навчання
  9. Прізвище, ініціали та інформація про автора вебінару
  10. Підпис автора вебінару
  11. Печатка ТОВ «Всеосвіта»
  12. Прізвище, ініціали, найменування посади особи яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  13. Підпис особи. яка підписала сертифікат від імені суб`єкта підвищення кваліфікації
  14. Дата видачі сертифіката
  15. Інформація про необхідність визнання результатів підвищення кваліфікації
  16. Посилання на сайт освітнього проекту «Всеосвіта»