Відбувся в п'ятницю 12 травня 2023 року о 18:00
«Аналітичні звіти фахівців команди супроводу на кінець навчального року»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Сертифікована спеціалістка з МАК, арттерапії. Консультантка в методі Позитум підходу. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 12 травня включно
90 грн.
з 13 травня
Увага! 🦻Відео до вебінару має субтитри. Розкажіть про це колегам, які мають потребу переглядати відео з субтитрами.
Наближення кінця навчального року показує нам необхідність впорядкувати усю необхідну документацію. Система впровадження та реалізації інклюзії та індивідуальної освітньої траєкторії учня з ООП показує нам необхідну злагоджену та спільну роботу команди психолого-педагогічного супроводу. І кожен учасник цієї команди має свою документацію, свої протоколи роботи, і обов’язково, свої аналітичні звіти. Особливо ці звіти цінні на засіданнях КППС, де буде чітко представлена динаміка розвитку, труднощі з якими зіштовхнулись педагоги, якість та перспективність поставлених цілей, динаміка корекційної роботи, зрушення у навчальній діяльності, необхідність адаптацій чи модифікацій, зміни категорії труднощів та рівня підтримки, потреба у повторному навчанні у тому ж класі, кількість та якість підтримки учня з боку асистента вчителя, співпраця з батьками та фахівцями ІРЦ. Якісний аналітичний звіт – це деталізована основа та узагальнені результати.
Спрямувати розуміння педагогічних працівників закладів освіти про необхідність приділення часу якісним аналітичним звітам. Показати фахівцям важливість їхнього внеску на засіданнях та активізувати розуміння якісного змісту кожного аналітичного звіту.
ознайомлення з положенням про команду психолого-педагогічного супроводу та функціями кожного із її учасників;
обговорення прикладів аналітичних звітів кожного фахівця;
розгляд практичних кейсів та питань від учасників вебінару;
розбір впливу поданої інформації в аналітичних звітах;
альтернатива та методи в контексті аналітичних звітів фахівців.
підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики;
вміння писати та оцінювати свої аналітичні звіти згідно проявів, досягнень та характеристик конкретного учня у кожному індивідуальному випадку;
розуміння, де черпати інформацію для аналітичного звіту та як нею користуватись;
здатність аналізувати та враховувати конкретні потреби та можливості дитини з ООП;
розуміння та керування впливу завищених очікувань на написання аналітичних звітів;
узагальнення та систематизація набутих теоретичних та практичних знань під час вебінару.
Вихователі дошкільних закладів, асистенти вихователів, вчителі початкових і старших класів, асистенти вчителів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари