Відбувся у четвер 09 червня 2022 року о 18:00
«Актуальні питання інклюзивної діяльності»
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми...читати все
практична психологиня КУ Інклюзивно- ресурсного центру Іваничівської селищної ради. Авторка дидактичних ігор та корекційних зошитів для дітей з особливими освітніми потребами. Розробниця корекційних онлайн-уроків.
Має доступ та сертифікати до міжнародних методик: WISC-IV Шкала інтелекту Векслера, Leiter-3Тест невербального інтелекту і когнітивних здібностей, Conners-3 (Шкали Коннерс. 3 версія), «Психоосвітній профіль: індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра за методикою ТЕАССН» (РЕР-3), CASD Скринінгова шкала розладів аутистичного спектра.
приховати75 грн.
до 09 червня включно
90 грн.
з 10 червня
Доступ до якісної освіти, реалізація індивідуальної освітньої траєкторії – це збільшення можливостей для дітей з особливими освітніми потребами у повноцінному майбутньому та у житті суспільства, громади, сім’ї. При успішній та якісній розробці та реалізації саме індивідуального шляху розвитку, що передбачає врахування індивідуальних потреб та можливостей, у дитини значно збільшуються шанси та якість повністю успішно соціалізуватись. Перш за все це необхідно для самої дитини. По-друге, це необхідно сім’ям, де виховується діти. По третє, від цього у виграші і сама громада, як в соціальному, так і у фінансовому аспектах.
Розкрити актуальні питання основ інклюзивної освіти.
ознайомлення учасників з інклюзивним спрямуванням;
ознайомлення освітян з типами ставлення до людей з ООП;
ознайомлення педагогічних працівників з авторськими напрацюваннями онлайн корекційних занять та підходів у формуванні освітніх цілей;
розбір необхідної документації.
розуміння особливостей процесу запровадження та реалізації інклюзивної освіти;
усвідомлення впливу якісно побудованого індивідуального плану розвитку на формування особистості дитини та її реалізації свого потенціалу в соціумі;
здатність підлаштовуватись під конкретні потреби і можливості дитини з ООП;
активізація бажання знаходити нові дієві інструменти для здійснення ефективної професійної діяльності.
Вихователі дошкільних закладів, вчителі початкових і старших класів, адміністративні працівники закладів освіти, практичні психологи, соціальні педагоги, дефектологи, корекційні педагоги.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари