Матеріал:

Заняття з театралізованої діяльності в молодшій групі «Пригоди в лісі»

docx
27.09.2022
4 0
3—4 роки

2680

0

придбати матеріал
Ціна:

19 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:

Заняття з театралізованої діяльності

в молодшій групі

«Пригоди в лісі»

Мета:

Знайомство з дикими і домашніми тваринами. Формування у дітей інтересу до навколишньої дійсності. Розвиток творчих здібностей.

Завдання:

- Сформувати знання про деякі види диких і домашніх тварин;

- Розширювати кругозір і активізувати словниковий запас дітей;

- Допомагати дітям вживати в мові іменники в формі однини і множини, що позначають тварин і їх дитинчат;

- Розвивати увагу, пам'ять, мислення, мову; сприяти розвитку зв'язного мовлення, артикуляційного апарату;

- Розвивати стійкий інтерес до театралізованої ігрової діяльності;

- Спонукати дітей імпровізувати.

- Виховувати ініціативу і фантазію;

- Виховувати добре ставлення до диких і домашніх тварин, бажання допомогти;

- Продовжувати формувати інтерес до живої природи;

- Виховувати почуття любові до навколишнього світу, дбайливе ставлення до мешканців живої природи.

(Вихователь пропонує дітям привітатися з гостями і представитися по іменах. (Педагог в цей час перетворюється в кішку)

Вихователь: Діти ви впізнали мене, хто я така?

Діти: Кішка

Вихователь: А як ви мене впізнали?

Діти: (Відповіді дітей) По масці, хвостику і м'яким лапкам.

Вихователь: Правильно, молодці. Діти, я до вас прийшла за допомогою. Мій синочок-кошеня Сніжок втік зі своїми друзями в ліс і заблукав. Ви допоможете їх знайти?

Діти: Так, допоможемо.

Вихователь: Які тварини живуть в лісі ви знаєте?

Діти: Дикі.

Вихователь: Ох, треба як швидше їх знайти, поки не попалися в лапи диким тваринам. Ви знаєте, як себе в лісі треба вести?

Діти: Тихо, не шуміти.

Вихователь: Правильно, щоб не турбувати лісових жителів. Я вас зараз перетворю в моїх помічників, я - кішка, а ви будете ...

Діти: Кошенята (Педагог допомагає дітям одягти хвости)

Вихователь: Подивіться, скільки дерев у лісі?

Діти: Багато.

Вихователь: Скільки стежинок?

Діти: Дві

Вихователь: Ось з цієї стежкою ми і підемо.

(Педагог з дітьми вирушили в дорогу, раптом помічають на шляху вовка і ховаються за дерево)

Вихователь: Діти, я там помітила якусь дику тварину, він сірий з гострими зубами. Хто це?

Діти: Вовк.

Вихователь: Як же нам пройти повз вовка?

(Діти пропонують варіанти)

Вихователь: Давайте на рахунок три вибіжемо і налякаємо вовка, заричимо всі разом?

Ігрова вправа «Налякай вовка»(діти вистрибують і ричать)

(Педагог з дітьми знову ховаються за дерево)

Вихователь: Дітки, вовк не боїться нас. Що ж робити?

(Діти знову пропонують варіанти)

Вихователь: Давайте ми з вами станемо метеликами, адже вовки не бігають за ними. Ви згодні?

Діти: Так.

Вихователь: Подивіться, з правого боку галявина з квітами. Скільки там квітів?

Діти: Багато.

Вихователь: Так, для нас квітів вистачить. Раз, два, три - ми тепер метелики. Метелик Катя, лети на червону квітку ... .тощо.

(Педагог відправляє всіх «метеликів» на певну квітку)

Фізкультхвилинка:»Метелики»

Метелики прокинулися.

Потягнулися, посміхнулися.

Раз - росою вона вмилися,

Два - вишукано покружилися.

Три - нагнулися і присіли,

На чотири – полетіли.

А на п'ять - на місце сіли.

Вихователь: Раз, два, три - я знову кішка, а ви ...

Діти: кошенята.

Вихователь: Дітки подивіться, ялинка трясеться, чого б це?

Діти: Під ялинкою сидить заєць, він трясеться, боїться, тому ялинка хитається.

(Вихователь бере зайця і зображує його тремтячими)

Вихователь: Давайте мої кошенята заспокоєм зайчика різними лагідними словами, погладимо його.

Вихователь: Давайте ми навчимо зайчика бути сміливим.

Ігрова вправа «Вовк і заєць»

Вихователь: Раз, два, три - Кіра, буде вовком, я - зайчиха, а ви дітки ...

Діти: Зайченята.

(Виконання гри)

Вихователь: Ми не боїмося вовка, потопаємо дужче дужче ніжками на нього.

Вихователь: Попрощаємося з зайчиком, залишимо його тут, і підемо далі шукати мого Сніжка.

Вихователь: Раз, два, три - я знову кішка, а ви малята ....

Діти: Кошенята.

(Продовжують йти по дорозі)

Вихователь: Хто нам перегородив дорогу?

Діти: Ведмідь.

Вихователь: Дітки, нам треба прикинутися ведмедями, щоб він нас пропустив. Раз, два, три - я ведмедиця, а ви маленькі ....

Діти: Ведмежата.

(Виконання пісні про ведмедика з рухами)

Вихователь: Тепер можемо проходити. Раз. Два, три - я знову кішка, а ви ...

Діти: кошенята.

Вихователь: А хто це на стежці стоїть?

Діти: Лисиця і колобок.

Вихователь: Що ж лисиця хоче зробити, як ви вважаєте дітки?

Діти: Лисиця хоче з'їсти колобка.

Вихователь: Діти, треба перешкодити лисиці. Проженемо її геть. Іди, лисиця, не їж Колобка!

(Гонять лисицю)

Вихователь: Діти, а ви помітили, що всі ці дикі тварини і колобок прийшли до нас з однієї казки. З якої казки?

Діти: З казки «Колобок»

Вихователь: Правильно. Колобок як і моє кошеня теж втікло з дому. Від кого втік Колобок?

Діти: Від діда, бабусі, вовка, зайця і ведмедя.

Вихователь: Чим закінчилася казка про колобка?

Діти: Лисиця з'їла колобок.

Вихователь: Вірно, а ми його врятували. Давайте з собою візьмемо.

(Продовжують шлях)

Вихователь: Дітки, подивіться хто знайшовся! Ось він мій синок - кошеня Сніжок! Дітки а хто ще втік із Сніжком?

(показує тваринок)

Діти: Свинка, коник, кошеня, собачка.

Вихователь: Які це тварини?

Діти: Домашні тварини.

Вихователь: Ви всі молодці! Допомогли знайти мого синочка і його друзів. А тепер нам пора повертатися. Дітки, вам було страшно у лісі?

Діти: Відповіді дітей

Вихователь: А що вам сподобалося сьогодні в нашій подорожі?

Діти: Відповіді дітей

Вихователь: Діти, а можна маленьким діткам одним тікати в ліс?

(Відповіді дітей)

Вихователь: Звісно ви праві. А зараз давайте повертатися додому.

Вихователь: Раз, два, три - ви знову діти!

(Діти прощаються)

0301gda2-b9d8-569x574.jpg 0301gda4-67c1-400x375.png

Вміст матеріалу: показано 2 з 6 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

0.
docx
187,9 Кб
придбати матеріал
Ціна:

19 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Конспект заняття з театралізованої діяльності для дітей старшої групи «Весняне диво»

docx
Конспект заняття з театралізованої діяльності для дітей старшої групи «Весняне диво»

609

Аватар профіля Добровольська Марія Павлівна
театр
5—6 років

19 грн

Конспект інтегрованого заняття в старшій групі з елементами театралізованої діяльності «Скринька казок»

docx
Конспект інтегрованого заняття в старшій групі з елементами театралізованої діяльності «Скринька казок»

230

Аватар профіля Добровольська Марія Павлівна
театр
5—6 років

19 грн

Конспект заняття з розвитку комунікативних здібностей в театралізованій діяльності «Театр старих речей»

docx
Конспект заняття з розвитку комунікативних здібностей в театралізованій діяльності «Театр старих речей»

101

Аватар профіля Добровольська Марія Павлівна
театр
5—6 років

19 грн

Консультація для батьків «Розвиток дітей в театралізованій діяльності»

docx
Консультація для батьків  «Розвиток дітей в театралізованій діяльності»

1131

Аватар профіля Добровольська Марія Павлівна
театр
4—5 років

19 грн

Театралізоване заняття з використанням настільного театру «У Бабусі в гостях» в групі раннього віку

docx
Театралізоване заняття з використанням настільного театру  «У Бабусі в гостях»  в групі раннього віку

173

Аватар профіля Добровольська Марія Павлівна
театр
3—4 роки

20 грн

Схожі матеріали

Конспект заняття з розвитку комунікативних здібностей в театралізованій діяльності «Театр старих речей»

docx
Конспект заняття з розвитку комунікативних здібностей в театралізованій діяльності «Театр старих речей»

299

Аватар профіля Добровольська Марія Павлівна
театр
5—6 років

Конспект заняття з театралізованої діяльності в старшій групі «Ми вчимося бути акторами»

docx
Конспект заняття з театралізованої діяльності в старшій групі «Ми вчимося бути акторами»

7672

Аватар профіля Добровольська Марія Павлівна
театр
5—6 років

Конспект заняття «Подорож в чарівний світ театру»

docx
Конспект заняття  «Подорож в чарівний світ театру»

993

Аватар профіля Добровольська Марія Павлівна
театр
4—5 років

Тематичне заняття «В гостях у курочки Ряби» з елементами театралізованої діяльності

docx
Тематичне заняття «В гостях у курочки Ряби» з елементами театралізованої діяльності

468

Аватар профіля Добровольська Марія Павлівна
театр
3—5 років