Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Ціннісний підхід до мотивації навчальної діяльності в контексті НУШ: принципи та інструменти візуалізації
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Конспект заняття з театралізованої діяльності для дітей старшої групи «Весняне диво»

docx

театр

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

27.09.2022

139

0

0

Вміст матеріалу: показано 3 з 5 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Конспект заняття з театралізованої діяльності для дітей старшої групи «Весняне диво»

Мета:

  1. Формувати навички акторської майстерності в нескладних інсценуваннях;

  2. Вчити взаємодіяти один з одним в ігровому сюжеті;

  3. Спонукати до образного втілення в ролі;

  4. Активізувати уяву дітей; закріплювати навички основ ляльководіння;

  5. Розвивати монологічну і діалогічну мову;

  6. Розвивати емоційно-чуттєву сферу дітей;

  7. Виховувати дбайливе ставлення до театральних ляльок і реквізиту.

Матеріал й устаткування:

Ширма велика для драматизації, ширма мала (настільна) для лялькового театру, театральні костюми для інсценування, сопілка, театральні ляльки би – ба - бо і декорації для лялькового театру; дидактична гра «Весела рибалка», аудіо записи.

Попередня робота з дітьми: Розучування ролей для інсценування казки, відпрацювання дикції, міміки, руху; Закріплення навичок ляльководіння.

Хід заняття:

(Діти сидять на стільчиках. Під народну музику в групу входить вихователь в костюмі Василини Прекрасної і вітає дітей)

Василина: Привіт, дітки, хлопчики і дівчатка.

Прийшла до вас Василина із самої доброї книжки.

(Кланяється дітям)

Над лісом сонце встало,

Тільки сніг не тане і не тане ...

Де Весна пропала,

Може, хтось знає?

(Василина відходить в сторону, діти розігрують інсценівку)

«Як Маринка і Сергійко весну розбудили»

Діючі лиця:

Ведуча, старший брат, молодший брат, Маринка, Сергійко, Зима, Фея-Гертруда, Собачка Сніжок.

Дія перша:

Декорації: грубка, лавка.

Ведуча: У лісі, де снігами закутані ялинки

Колись веселі співали пісні.

Тут Фея весни на сопілці грала,

Під музику цю весна наступала.

Ту Фею чарівну звали Гертруда,

Вона щодня людям робила дива:

Квіти розпускалися, вставали світанки ...

Зими не сподобалася музика ця.

Вона розлютилася, морозом подула -

Все снігом вкрилося. Гертруда заснула.

І в селі всі будинки

Льодом закутала зима.

(Ведуча закутавшись в хустку йде)

Старший брат: Що ж робити? Холод всюди,

Розбудити б нам Гертруду.

Молодший брат: Якщо раптом вона проснеться,

До нас знову весна повернеться!

(Зима підслуховує, злиться, підходить до людей)

Зима: Вам я люди відімщу!

Я хуртовину напущу!

Вічний холод вам влаштую,

Льодом чарівним ліс накрию

І не проїхати, не пройти -

Вам Гертруду тоді не знайти!

Ведуча: Злякалися люди,

Пічки затопили,

Вікна всі завісили

Двері всі закрили.

Лише Маринка та Сергійко

Взувати взялися чобітки.

(Маринка та Сергійко беруться за руки. Кажуть братам)

Маринка: Вдома ми сидіти не будемо

Сергійко: Фею добру підемо розбудим!

(Вибігає Пес Сніжок)

Пес Сніжок: Мене з собою візьміть,

Я дуже вас прошу,

За це я дорогу

До Гертруді покажу!

Сергійко: В дорогу , друзі мої, сміливіше,

Разом буде нам веселіше!

(Маринка і Сергійко йдуть по колу, зображуючи, що долають перешкоди. Попереду біжить Сніжок. Потім вони зупиняються)

Маринка: Стільки днів вже в дорозі,

Нам до Гертруді не дійти.

Може, збилися ми з доріжки?

У мене вже змерзли ніжки!

(Сніжок шукає сліди)

Пес Сніжко: Бачу слід, дітки, в дорогу,

Нам йти зовсім трохи.

(Сніжко приводить дітей в чарівний ліс)

Дія друга:

(Фея Гертруда спить, тримаючи в руці чарівну сопілку (сидить на стільчику))

Сергійко: Подивіться-но, ось диво,

Спить чарівним сном Гертруда.

Маринка: Прокидайся ж, вже пора, люба фея!

(Фея прокидається, потягується)

Фея Гертруда: Будить хто мене з ранку?

Сергійко: Зиму прожени, хуртовини,

Пограй нам на сопілці.

(Виходить Зима і чаклує)

Зима: Ах так!

Нехай буде вічний білий сніг,

Мерзніть, мерзніть всі люди навкруги!

(Фея Гертруда звертається до героїв казки і глядачів)

Фея Гертруда: Все замела зима снігами,

Але ми цей сніг розтопимо з вами!

(Фея Гертруда піднімає вгору чарівну сопілку)

-Всім людям на світі я подарую

Чарівну музику цю

І тут же на крилах весна прилетить,

Одягне в квіти всю планету.

(Звертається до Зими)

Фея Гертруда: А ти, Зима, йди, від нас!

Грай же сопілка, веселіше грай!

(Звучить музика сопілки, зима тане і йде)

Фея-Гертруда: Птахи в небі співають, всім в лісі не до сну,

Подивіться-но, в гості прийшла до нас весна!

(Василина роздає дітям квіти)

Василина: Подивіться, скільки квітів на весняній галявині розпустилося!

Танець з показу вихователя «Проліски»

Василина: Подивіться-но, дітки, не всі квіти ще розкрилися. Давайте їм допоможемо.

Пальчикова гімнастика:

На лузі ростуть квіти

Небувалої краси. (Дві долоні притиснуті одна до одної і спрямовані вгору)

З неба крапельки скотилися ( Плавні рухи руками зверху вниз)

І квіточки розпустилися (Дві долоні притиснути один до одного, направити вгору і повільно розкрити пальці рук)

Василина: Розбудили ви весну,

От спасибі, діти!

Розцвіли в полях всі квіти,

Сонце яскраво світить.

(Далі Василина розповідає дітям про те, що весна прийшла в ліс, де її давно чекали вірні друзі. Василина Прекрасна просить дітей придумати казку «Як звірі весну зустрічали»)

(Діти спільно, за допомогою вихователя придумують казку, а потім розігрують придумане дію на настільній ширмі, використовуючи ляльок би ба бо)

Після закінчення лялькової казки діти прощаються з героями, а Василина запрошує дітей на веселу риболовлю до лісового озера.

Василина: Рибки всі поховалися, рибок не видно. Вудкою ми зможемо рибок всіх зловити.

Дидактична гра «Весела рибалка»

(Діти вудкою ловлять рибок, на яких, зі зворотного боку, написані завдання на розвиток мови. Зловив рибку дитина, виконує завдання).

У висновку Василина просить дітей стати в коло. Василина всім дітям дарує Сонячного зайчика (Зайчик передається по колу з долоньок в долоньки).

Етюд на розвиток уяви і вирази позитивних емоцій «Злови в долоньки сонячного зайчика»

Василина запитує у дітей, чи сподобалася їм прогулянка в казковий ліс? Що найбільше запам'яталося?

Василина прощається і йде під музику.

Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.