• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Педагогіка
  • Заняття з художньо – мовленнєвого розвитку з елементами лялькового театру за казкою «Три доньки» групи дітей з вадами зору

Заняття з художньо – мовленнєвого розвитку з елементами лялькового театру за казкою «Три доньки» групи дітей з вадами зору

Опис документу:
Все починається в житті з сім’ї, в ній закладено перші прояви небайдужості, бажання прийти на допомогу найріднішим людям в любу хвилину, а продовжується в дитячому садочку при зустрічі з героями улюблених казок, в виховному процесі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ЗАКЛАД ДОШКЛЬНОЇ ОСВІТИ №17 «ПРОЛІСОК»

Заняття з художньо – мовленнєвого

розвитку з елементами лялькового театру за казкою «Три доньки»

групи дітей з вадами зору

Підготувала:

вихователь Димкевич О..А.

м.Сміла - 2018

«Три доньки»

Мета: Продовжувати розрізняти жанри (казки, віршів, прислів’я). Вчити оцінювати поведінку героїв. Виховувати любов до ближніх.

Розвиток зв’язного мовлення: Продовжувати вчити дітей переказувати казку близько до тексту, вчити дітей дотримуватися елементарних правил введення діалогу; формувати вміння слухати і розуміти співрозмовника; формувати і ставити запитання; будувати відповідь згідно з почутим.

Звукова культура: Вчити своєчасно змінювати емоційний топ розмови відповідно до ситуації спілкування.

Словник: Збагачувати словник прислівниками, прислів’ями.

Попередня робота: читання татарської народної казки «Три доньки»; бесіда «Мама - найдорожча людина в світі». Вивчення прислів’я,віршів про маму.

Матеріал: ширма, ляльки для лялькового театру, білка, павук, черепаха, серця, лист.

Хід заняття:

Організаційний момент:

Загадати загадку про маму.

Хто життя нам дарував,

Хто часу не шкодував,

Хто навчав нас говорити,

Хто найкращий в цілім світі? (мама)

Мотивація:

Вихователь: Діти, сьогодні я на свою почтову скриньку отримала листа. Чи хотіли б ви дізнатися, що в цьому листі?

  • Люба моя донечка, я дуже сумую за тобою. На даний час я не здужаю. А так у мене все добре..

Твоя мама.

Як би ви поступили, якби отримали таке повідомлення?

Відповіді дітей:

  • Подзвонила мамі, спитала, як її самопочуття.

  • Приїздила до мами.

  • Викликав швидку.

  • Заварив чайку з медом та лимоном.

  • Купив ліки.

  • Пригорнулась та поцілувала.

Вихователь: по вашим відповідям видно, що ви турботливі діти та люблячи. А які ви взнаєте знаєте прислів’я про турботливість.

Прислів’я про турботливість.

 Від добра добра не шукають.

 Від добра ніхто не тікає.

 Від доброго не бігай, а злого не роби.

 Все добре переймай, а зла уникай.

 Вчися доброму — погане на ум не піде.

 До добра гребись, а від лиха шостому лізь.

 До доброї криниці стежка утоптана.

 Добра бажаєш добро і роби.

 Добра на зле не змінюють.

 Добра не уявляєш, так худа не роби.

 Добра справа сама себе хвалить.

 Добра шукай, а так само прийде.

 Добра, що скарбу, шукають, а зле під рукою.

 Добре далеко розходиться, а лихе ще й далі.

 Добре далеко чути, а ледаче ще дальше.

Д/гра «Ланцюжок»

Мета: утворення нових граматичних форм за допомогою суфіксів від слова мама.

(Діти надавши правильну відповідь стають один за одним ланцюжком)

Малята, давайте пригадаємо казку, яку ми з вами нещодавно читали «Три доньки». Я пропоную вам на даний час стати артистами. Ви встанете за ширму, між собою ви , будь ласка розподіліть ролі. (Виступ дітей)

Три дочки татарська народна казка

Жила в давні часи одна жінка. І було у неї три дочки. Багато доводилось працювати жінці, щоб одягнути, взути і прогодувати дочок.

А дочки росли хорошими. І виросли вони одна краща від іншої. І вийшли вони всі троє заміж, розїхались в різні сторони, і залишилась мати сама одна.

Ось минув рік, другий, третій. І сталося так, що захворіла мати. Ось і прохає вона білочку, яка жила в лісі поблизу:

— Білочко, білочко, поклич до мене моїх дочок.

Білочка одразу ж пострибала виконувати прохання.

Прибігла білка до старшої дочки, постукала у вікно.

— Ой лишенько, — сказала старша дочка, вислухавши білку. — Я одразу б до матусі побігла, та ось мені тази треба чистити.

А вона й справді тази чистила.

— Он як, — розсердилась білка, — тоді не розлучайся довіку із своїми тазами!

Тільки -но вона це сказала — вмить стулилися тази, і перетворилася старша дочка на черепаху.

А білка тим часом до середньої дочки прибігла, розповіла їй сумну вість про матір.

— Ох, побігла б я до матусі, та ось треба полотно до ярмарку кінчати.

А вона і справді полотно ткала.

— Он як, — розсердилася білка, — тоді все своє життя тільки те й роби — полотно тчи!

Тільки -но вона це сказала — і середня дочка враз перетворилася на павука.

А коли білка у віконце до молодшої дочки постукала, та тісто місила. Як почула, що матері погано, руки не витерла — побігла до неї.

— Добре у тебе серце, — сказала білочка. — тож нехай і люди добрими до тебе завжди будуть. Живи, люба, щасливо і людей роби щасливими! І люди любитимуть тебе і добро твоє ніколи не забудуть.

Так воно і сталось.

Після виступу:

Вихователь: Молодці,ви виступили як справжні артисти.

Запитання до казки:

  • До кого звернулася мама?

  • Кого просила мати покликати до себе?

  • До кого білка одразу побігла ?

  • На кого перетворилася перша донька?

  • На кого перетворилася друга донька?

  • Що зробила третя донька?

  • Які побажання сказала білка третій доньки?

Вірно, я задоволена вашими відповідями. Але білка і для нас залишила подарунки, ось ці серця.

Вам треба взяти ці сердечка, та розповісти про маму, яка вона у вас.

Д/гра «Скажи, який?»

Мета: учити добирати прикметники до іменників.

Вихователь: а хто з вас знає вірші про маму?

Читання віршів про маму

«Матінці» - Савицька Іванна

Матінко моя єдина

Ти ж для мене цілий світ!

І хоч я мала дитина

Хоч мені лиш кілька літ,
Та тебе, матусю мила,
Я кохаю над усе життя

І бажаю: будь щаслива,

Наче квітка весняна!

***

«Мама» О.Радушинська

Мама, матінко, матусю,

Я добра від тебе вчуся.

Ти найкраща в світі мама,

Ніжна, добра і ласкава!

***

Мама – найкраща людина у світі.

Знають це всі – і дорослі, і діти.

Морок не ляже на рідний поріг

Мама не пустить, вона - оберіг.

Підсумок: Сподіваюсь, що після заняття, ви для себе багато чого візьмете повчального, і будите любити та поважати своїх близьких людей.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
6
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!