Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Корекційна робота з учнями у яких виявлено затримку психічного розвитку – інтелектуальні труднощі
»
Взяти участь Всі події

ВІД ІДЕЇ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ПРО ЗНАЧЕННЯ КАЗКИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ДО ВПРОВАДЖЕННЯ КАЗКОТЕРАПН В ПРАКТИКУ РОБОТИ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Опис методичного матеріалу:
У статті розкрито сутність понять «казка» «казкптерапія» висвітпено ідеї В. Сухомлинського про значення казки у формуванні особистості молодшого школяра та особливості впровадження казкотерапії в практику роботи сучасної початкової школи.
Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.