Система роботи по розвитку інноваційного потенціалу педагогів ЗДО

Опис документу:
Сьогодення ставить нові вимоги до дошкільної освіти в цілому й до кожного вихователя окремо. Педагоги мають бути творчими особистостями, новаторами ідей, постійно підвищувати свою професійну майстерність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Система роботи по розвитку інноваційного потенціалу педагогів дошкільного навчального закладу
Слайд № 1

Система роботи по розвитку інноваційного потенціалу педагогів дошкільного навчального закладу

«Творчість є діяльністю, в яку людина вкладає немовби частинку своєї душі, і чим більше вона вкладає, тим багатшою стає її душа» В.О.Сухомлинський
Слайд № 2

«Творчість є діяльністю, в яку людина вкладає немовби частинку своєї душі, і чим більше вона вкладає, тим багатшою стає її душа» В.О.Сухомлинський

Сьогодення ставить нові вимоги до дошкільної освіти в цілому й до кожного вихователя окремо. Педагоги мають бути творчими особистостями, новаторами...
Слайд № 3

Сьогодення ставить нові вимоги до дошкільної освіти в цілому й до кожного вихователя окремо. Педагоги мають бути творчими особистостями, новаторами ідей, постійно підвищувати свою професійну майстерність.

Відомо що тільки творчий педагог може виховати творчу особистість. Тому на сучасному етапі найбільш актуальним завданням є розвиток та діагностика ...
Слайд № 4

Відомо що тільки творчий педагог може виховати творчу особистість. Тому на сучасному етапі найбільш актуальним завданням є розвиток та діагностика творчого потенціалу педагогів.

Якісний склад педагогічних працівників
Слайд № 5

Якісний склад педагогічних працівників

ВСЬОГО ПЕДПРАЦІВНИКІВ- 10 З НИХ: ЗАВІДУВАЧ- 1 ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ- 1 ВИХОВАТЕЛІ- 8 МУЗКЕРІВНИК- 1 ВЧИТЕЛЬ-ЛОГОПЕД- 1
Слайд № 6

ВСЬОГО ПЕДПРАЦІВНИКІВ- 10 З НИХ: ЗАВІДУВАЧ- 1 ВИХОВАТЕЛЬ-МЕТОДИСТ- 1 ВИХОВАТЕЛІ- 8 МУЗКЕРІВНИК- 1 ВЧИТЕЛЬ-ЛОГОПЕД- 1

За освітою
Слайд № 7

За освітою

За результатами атестації
Слайд № 8

За результатами атестації

Педагогів зі стажем
Слайд № 9

Педагогів зі стажем

Слайд № 10

- стимулює творчу самореалізацію педагогічних працівників; - проводить науково-методичні заходи, спрямовані на реалізацію фахового та особистісного...
Слайд № 11

- стимулює творчу самореалізацію педагогічних працівників; - проводить науково-методичні заходи, спрямовані на реалізацію фахового та особистісного потенціалу педагогів; - сприяє впровадженню інноваційних педагогічних технологій; - вивчає, узагальнює і поширює перспективний педагогічний досвід; - діагностує і прогнозує результати освітнього процесу Методична служба:

На І етапі – з’ясовуємо проблему та виявляємо її актуальність. На ІІ етапі – висуваємо мету, завдання та гіпотезу, прогнозуємо очікувані результати...
Слайд № 12

На І етапі – з’ясовуємо проблему та виявляємо її актуальність. На ІІ етапі – висуваємо мету, завдання та гіпотезу, прогнозуємо очікувані результати. На цих етапах працює тільки творча група педагогів. На ІІІ етапі – опрацьовуємо літературу з даної проблеми, проводимо теоретичні семінари, консультації. На Іv етапі – практично знайомимо педагогів з методами і прийомами даної технології, проводимо семінари-практикуми, розробляємо перспективне планування та опрацьовуємо методику в одній групі. Проводимо заняття з дітьми, вивчаємо результативність засвоєння знань. На v етапі – аналізуємо і узагальнюємо дані результату використання інновації. На vІ етапі – впроваджуємо інноваційну технологію або її елементи в практику роботи всіх груп дошкільного навчального закладу. Етапи впровадження інноваційних технологій

Використання елементів інноваційних технологій № ПІБ педагога Напрямокроботи 1. ЧередарикТетяна Іванівна   Морально-етичневихованнядошкільниківзатв...
Слайд № 13

Використання елементів інноваційних технологій № ПІБ педагога Напрямокроботи 1. ЧередарикТетяна Іванівна   Морально-етичневихованнядошкільниківзатворами В.О.Сухомлинського   2. Мегера Тетяна Вікторівна Особистісний розвиток дитини засобами взаємодії різних видів мистецтв.   3. Одайська Тетяна Петрівна Є.Ф.Лозинська«Українське народознавство дітям дошкільного віку» 4. Капша ОксанаМихайлівна Екологічне виховання дітей дошкільного віку 5. Семенчук Марина Пилипіна Методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання. 6.   Слоцька Марина Вікторівна   Арт-терапія 7. Копаніцька Оксана Степанівна     Проект «Організація роботи з дітьми дошкільного віку з театралізованої діяльності» 8. Чернявська Вікторія Вікторівна «Патріотичне виховання як сфера духовного життя»

Творчий потенціал педагогів
Слайд № 14

Творчий потенціал педагогів

Загальновідомо, що ніщо так не стимулює творчу самореалізацію педагогів, як ситуація успіху. Таким «досьє успіхів» у нашому дошкільному закладі є п...
Слайд № 15

Загальновідомо, що ніщо так не стимулює творчу самореалізацію педагогів, як ситуація успіху. Таким «досьє успіхів» у нашому дошкільному закладі є портфоліо кожного педагога. Наповнення його документами, що свідчать про особисті досягнення, - найкращий мотив для творчої самореалізації і удосконалення фахової майстерності педагога.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»