! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Розробка підсумкового уроку інформатики в 2 класі в формі Робочого листа на тему "Інформація"

Опис документу:
Я пройшла курс в майстерні Марини Курвітс Секрет робочого листа. І тепер намагаюсь працювати в цьому напрямку. так як бачу на практиці, що ця методика працює на користь дитині і вчителю. Робочий лист подаєтья учневі в електронному вигляді. Дитина виконує завдання самостійно, використовуючи посилання або штрих-коди, де має можливість працювати з цікавими завданнями. Для створення Робочого листа використані програми Toon Doo, Learningapps.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Любий другокласнику!

Запрошую тебе в світ, де панує Його Величність Комп’ютер! Мене звати Байтик. Я пропоную тобі неймовірну подорож комп’ютерним містом Симплекс.

Наша спільна подорож розпочинається…

Ось наша карта подорожі по прекрасному і дуже цікавому місту Симплекс: Вулиця Інформаційна, Дисплейний проспект та Модемний масив.

Готовий?! Вперед!!! Розглянь уважно малюнки. Адже, саме тут тобі доведеться сьогодні подорожувати.

Я – Байтик! Не забули? Сьогодні у нас прогулянка вулицею Інформаційна мого рідного міста. Назва трохи дивна, але щось так нагадує. Звичайно – назву нашого нового шкільного предмету Інформатика. Отже, вивчати ми сьогодні будемо все про інформацію. Давайте заглянемо в наукову лабораторію професора Фортрана…

Ось і перше завдання.

  1. Спробуємо розв’язати ребус. Відповідь надрукуй в порожні клітинки.

2. Вставити пропущені слова

Щоденно ти приходиш до школи і здобуваєш нову . В своєму робочому зошиті на уроках ти зберігаєш багато . . А сьогодні ти прийшов в комп’ютерний клас і будеш тут здобувати, обробляти та зберігати інформацію за допомогою пристрою, який допомагає людині впоратися з інформацією і називається цей пристрій комп’ютер.

Слова для вставки: інформацію, інформації, інформацією, комп’ютер.

3. Ми сьогодні відвідаємо Модемний масив.

Професора Фортрана запрошуємо з собою, засидівся він в своїй лабораторії. Нехай порадіє нашим успіхам, а ми спробуємо розібратися у власних відчуттях.

Які органи допомагають нам отримувати інформацію, прогулюючись масивом?

Проскануй це фото мобільним пристроєм або перейди за цим посиланням:

https://learningapps.org/display?v=p5fz0fqya19

і виконай завдання.

4. Є чудова пропозиція прогулятися Дисплейним проспектом. Там тихо і спокійно. А щоб вам, мої любі другокласники, було цікавіше, знайдіть 5 світлин, де беруть участь 5 органів чуття, збільши їх, а решту світлин видали і гайда на прогулянку!

5. Маленький іспит для дуже уважних школярів.

Знайди в клітинках потрібні слова, виділи їх і отримаєш результат. Іди за цим посиланням. Бажаю успіхів. В тебе все вийде!

https://learningapps.org/display?v=pwj3su9ft19

6. Впиши проти картинки правильну відповідь:

Органи чуття

Перевір себе

Байтик і професор Фортран прощаються з тобою. Ти впорався з усіма завданнями? Задоволений собою? До нових зустрічей!

  • 01.08.2019
  • Особливості організації освітнього процесу у 2019/2020 навчальному році
  • Інші методичні матеріали
  • 86
  • 0
  • 5
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись