Опублікував/ла:
Літературне читання 2 – Б Позакласне читання В.В.Зеленська
Швидкочитання Як називається розділ, який об’єднує всі ці слова?
Прислів’я
Приказки
Лічилки
Вірші
Скоромовки
Пісні
Казки
Усно
Народ
Творити
Усна народна творчість
Змініть закінчення в словах : усно народ творити і сформулюйте тему, яку ми вивчаємо
Скоромовка (За піктограмою)
Лічилка Бігли коні під мостами з золотими копитами. Дзень, брязь- вийшов князь.
У світі казки чарівної
Чого навчають нас казки? Як казка прийшла до нас?
Забута казка – це золоте намисто, яке впало на морське дно
Фольклористи розшукують народних мудреців, які зберігають у пам’яті безліч оповідок
Чому живуть і не вмирають казки? Написаного пером- не витягнеш і волом
1. Казка (про книжки) 2. Гра “ Уяви себе” (реклама книжки) 3.Складання казки за малюнками(ейдетика)
Фізкультхвилинка (за рухами) В казку разом вирушаєм, Перешкоди всі пройдем, До бичка з соломи в гості Ми сьогодні всі зайдем.
Солом’яний бичок
Словникові слова Задрімала – заснула Зав’яз – прилип У бору – у лісі Погріб – яма, де зберігають картоплю, овочі Ляда – кришка, якою закривався погріб
Смола-густа рідина чорного кольору
1. Читання казки. 2. Перевірка первинного сприймання твору.
Герої цих казок показують перемогу добра над злом
« Яка казка заховалась?»
Ці казки прославляють мудрих, хоробрих та кмітливих і засуджують зрадливих, ледачих і підступних
Інсценізація казки « Коза-дереза»
Плоди уроку
Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.
10 грн
10 грн
10 грн
10 грн
15 грн