Конспект уроку з алгебри та англійської мови "Квадратні рівняння" з використанням Smart Notebook

Опис документу:
Інтегрований урок алгебра +англійська мова, з використанням Smart Notebook. Здобуття та закріплення учнями нових математичних знань та нової математичної термінології англійською мовою. Використання ресурсів Smart Notebook для зацікавлення учнів предметом та для раціональної побудови уроку. Межпредметні зв'язки (алгебра+англійська мова)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтегрований урок

(алгебра+англійська мова, з використання ресурсів Smart Notebook)

Тема. Формула коренів квадратного рівняння.

Розв’язування рівнянь

Мета, навчальна: удосконалити вміння розв’язувати квадратні рівняння за допомогою формули коренів квадратного рівняння; сформувати вміння розв’язувати квадратні рівняння з парним другим коефіцієнтом.; сформувати первинні вміння знаходити дискримінант квадратного рівняння за новими формулами та за його значенням визначати кількість розв’язків квадратного рівняння; використання математичної термінології англійською мовою

розвиваюча: розвивати логічне мислення, вміння аналізувати ситуацію; виховна: виховувати рішучість і упевненість під час прийняття рішень, виховувати самостійність, виховувати дружні стосунки

Тип уроку. Удосконалення знань та вмінь

Обладнання та наочність: комп’ютер, смарт-дошка, опорний конспект

« Квадратні рівняння»

Епіграф уроку:

Добре засвоєна мудрість не забувається ніколи.

Піфагор

Хід уроку

  1. Організаційний момент

  2. Перевірка домашнього завдання

Учні отримують бланки , на яких повинні обвести правильні відповіді, під час виконання практичної роботи учитель переглядає відповіді і призначає (якщо є така необхідність) учням індивідуальне заняття

  1. Актуалізація опорних знань учнів

Яку тему ми вивчали на попередньому уроці? (Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння.) Тож давайте пригадаємо, що ми вивчили

Виконання тестових завдань на смарт дошці метод «Мозковий штурм»

Рис.1

Рис. 2

4. Мотивація навчальної діяльності

За вивченими на попередньому уроці формулами, виконуючи усні обчислення, розв’язати квадратне рівняння з дробовими та ірраціональними коефіцієнтами неможливо. Тому вивчимо окремі випадки застосування формул коренів квадратного рівняння та оволодіватимемо вмінням їх використовувати. Квадратні рівняння застосовують:

  • В галузі будівництва.

  • В галузі машинобудування.

  • В галузі суднобудування .

  • Використовують для побудови літальних апаратів.

  • В галузі артилерійської справи.

  • А також в електротехніці, оптиці тощо.

5. Удосконалення знань і вмінь

На попередньому уроці ми з вами вивчили формулу коренів квадратного рівняння

Рис. 3

Рис.4

Рис. 5

Рис.6

Практична робота (інтеграція з іноземною мовою)

Пропедевтика наступної теми : «Теорема Вієта»

1. Вступ - звернення - 0,5-і хв.

2. Термін-приклад (Matching activity).

Вчитель представляє терміни англійською та їх переклад.

Вчитель читає терміни, учні повторюють. - 3 хв.

Учні знаходять відповідний термін до прикладу. - 3 хв.

Рис. 7

3. Вчитель пояснює завдання (частина 1). Учні виконують. Вчитель перевіряє правильність.-5 хв

4. Вчитель вводить другу частину завдання (розв’язати рівняння та порівняти суму та добуток коренів з коефіцієнтами рівняння)

Рис. 8

  1. Учні виконують та роблять висновок. - 5 хв.

Терміни:

  1. Квадратне рівняння - Quadratic equation.

  2. Корені квадратного рівняння - Quadratic equation roots

  3. Добуток - the product of roots.

  4. Коефіцієнт - coefficient.

  5. Дискримінант -discriminant (positive/negative).

  6. Формула дискримінанту - discriminant formula.

  7. Формула для знаходження коренів - quadratic formula.

  8. X дорівнює 1 (мінус 1) - X equals 1/Х equals minus і.

  9. X в квадраті - Square х.

  10. X помножити на х - х multiplied by х.

6.Підсумок уроку («дерево знань» діти за бажанням підходять до смарт дошки і обирають, яку фразу вони хочуть прикріпити )

Рис.9

7.Домашнє завдання (різнорівневе)

8. Виставлення оцінок за урок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.