і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Методика підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять

Методика підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Методика підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять

Слайд № 2

План 1. Особливості перебігу порівняння у молодших школярів з початковим рівнем навчальних досягнень під час вивчення ними природничих понять. 2. Підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять: стан проблеми та напрями вирішення.

Слайд № 3

1.Особливості перебігу порівняння у молодших школярів з початковим рівнем навчальних досягнень під час вивчення ними природничих понять На уроках з курсу “ Природознавство ” молодші школярі вивчають:

Слайд № 4

Слайд № 5

Одна з причин поганого засвоєння знань – недосконалість мислительної діяльності, що безпосередньо пов'язана з процесом засвоєння понять.

Слайд № 6

На емпіричному рівні ознайомлення з об'єктами та явищами навколишньої дійсності, віднесення їх до певних понять проходить через порівняння, що є основною умовою продуктивності аналізу і синтезу. Для того, щоб проаналізувати об'єкт, виділити в ньому окремі ознаки, знайти спільне і відмінне, потрібно вдаватися до порівняння.

Слайд № 7

Порівняння базується на двох основних формах – зіставленні і протиставленні. Під час формування понять учні стикаються з необхідністю віднаходити ознаки подібності, відмінності або подібності та відмінності одночасно.

Слайд № 8

Для того щоб процес порівняння проходив успішно, учні мають усвідомлювати його сутність, що означає порівняти, а, крім того, володіти рядом мислительних дій:

Слайд № 9

Порівняння починається з аналізу об'єктів. Наприклад: Другокласникам було поставлене завдання: усно розповісти про зображення калюжниці. Перед цим дітям давалася інструкція: - уважно розглянути малюнок; - якомога детальніше розповісти про зображену рослину-які її частини намальовані, якого кольору, форми, як вони розміщені. Таким чином діти отримали план розповіді.

Слайд № 10

Молодші школярі з початковим рівнем навчальних досягнень в навчанні помітно відстають від вікової норми у здатності порівнювати об'єкти. Так, серед другокласників, що не встигають, 50 % таких, що спроможні виділити тільки відмінні ознаки, схожі ж залишаються поза їхньою увагою.

Слайд № 11

2. Підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять: стан проблеми та напрями вирішення Важливим показником рівня сформованості мислення дитини є оволодіння нею поняттям, яке включається в процес порівняння.

Слайд № 12

Відповіді дітей відображають якісно різні етапи розвитку порівняння понять.

Слайд № 13

Важливим у формуванні порівняння є розвиток уміння описувати об'єкти. В процесі такої роботи важливо вчити молодших школярів виділяти ознаки, які характеризують конкретні об'єкти: - форма; - розмір; - колір; - розміщення.

Слайд № 14

Доречно дати завдання проаналізувати та порівняти між собою два однорідні об'єкти. Таке порівняння розширює та поглиблює уявлення молодших школярів про конкретні об'єкти. Порівнювати їх доцільно за такою системою: - належність до певної групи об'єктів ( вид-родина); - зовнішня будова ( форма,розмір, колір, розміщення частин); - середовище життя.

Слайд № 15

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація на тему:"Методика підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять"
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    114
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    RR106737
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання