і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Методика підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять

Методика підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять

Опис презентації окремими слайдами:
Методика підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять
Слайд № 1

Методика підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять

План 1. Особливості перебігу порівняння у молодших школярів з початковим рівнем навчальних досягнень під час вивчення ними природничих понять. 2. П...
Слайд № 2

План 1. Особливості перебігу порівняння у молодших школярів з початковим рівнем навчальних досягнень під час вивчення ними природничих понять. 2. Підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять: стан проблеми та напрями вирішення.

1.Особливості перебігу порівняння у молодших школярів з початковим рівнем навчальних досягнень під час вивчення ними природничих понять На уроках з...
Слайд № 3

1.Особливості перебігу порівняння у молодших школярів з початковим рівнем навчальних досягнень під час вивчення ними природничих понять На уроках з курсу “ Природознавство ” молодші школярі вивчають:

Слайд № 4

Одна з причин поганого засвоєння знань – недосконалість мислительної діяльності, що безпосередньо пов'язана з процесом засвоєння понять.
Слайд № 5

Одна з причин поганого засвоєння знань – недосконалість мислительної діяльності, що безпосередньо пов'язана з процесом засвоєння понять.

На емпіричному рівні ознайомлення з об'єктами та явищами навколишньої дійсності, віднесення їх до певних понять проходить через порівняння, що є ос...
Слайд № 6

На емпіричному рівні ознайомлення з об'єктами та явищами навколишньої дійсності, віднесення їх до певних понять проходить через порівняння, що є основною умовою продуктивності аналізу і синтезу. Для того, щоб проаналізувати об'єкт, виділити в ньому окремі ознаки, знайти спільне і відмінне, потрібно вдаватися до порівняння.

Порівняння базується на двох основних формах – зіставленні і протиставленні. Під час формування понять учні стикаються з необхідністю віднаходити о...
Слайд № 7

Порівняння базується на двох основних формах – зіставленні і протиставленні. Під час формування понять учні стикаються з необхідністю віднаходити ознаки подібності, відмінності або подібності та відмінності одночасно.

Для того щоб процес порівняння проходив успішно, учні мають усвідомлювати його сутність, що означає порівняти, а, крім того, володіти рядом мислите...
Слайд № 8

Для того щоб процес порівняння проходив успішно, учні мають усвідомлювати його сутність, що означає порівняти, а, крім того, володіти рядом мислительних дій:

Порівняння починається з аналізу об'єктів. Наприклад: Другокласникам було поставлене завдання: усно розповісти про зображення калюжниці. Перед цим ...
Слайд № 9

Порівняння починається з аналізу об'єктів. Наприклад: Другокласникам було поставлене завдання: усно розповісти про зображення калюжниці. Перед цим дітям давалася інструкція: - уважно розглянути малюнок; - якомога детальніше розповісти про зображену рослину-які її частини намальовані, якого кольору, форми, як вони розміщені. Таким чином діти отримали план розповіді.

Молодші школярі з початковим рівнем навчальних досягнень в навчанні помітно відстають від вікової норми у здатності порівнювати об'єкти. Так, серед...
Слайд № 10

Молодші школярі з початковим рівнем навчальних досягнень в навчанні помітно відстають від вікової норми у здатності порівнювати об'єкти. Так, серед другокласників, що не встигають, 50 % таких, що спроможні виділити тільки відмінні ознаки, схожі ж залишаються поза їхньою увагою.

2. Підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять: стан проблеми та напрями вирішення Важливим показ...
Слайд № 11

2. Підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять: стан проблеми та напрями вирішення Важливим показником рівня сформованості мислення дитини є оволодіння нею поняттям, яке включається в процес порівняння.

Відповіді дітей відображають якісно різні етапи розвитку порівняння понять.
Слайд № 12

Відповіді дітей відображають якісно різні етапи розвитку порівняння понять.

Важливим у формуванні порівняння є розвиток уміння описувати об'єкти. В процесі такої роботи важливо вчити молодших школярів виділяти ознаки, які х...
Слайд № 13

Важливим у формуванні порівняння є розвиток уміння описувати об'єкти. В процесі такої роботи важливо вчити молодших школярів виділяти ознаки, які характеризують конкретні об'єкти: - форма; - розмір; - колір; - розміщення.

Доречно дати завдання проаналізувати та порівняти між собою два однорідні об'єкти. Таке порівняння розширює та поглиблює уявлення молодших школярів...
Слайд № 14

Доречно дати завдання проаналізувати та порівняти між собою два однорідні об'єкти. Таке порівняння розширює та поглиблює уявлення молодших школярів про конкретні об'єкти. Порівнювати їх доцільно за такою системою: - належність до певної групи об'єктів ( вид-родина); - зовнішня будова ( форма,розмір, колір, розміщення частин); - середовище життя.

Дякую за увагу!
Слайд № 15

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація на тему:"Методика підвищення рівня навчальних досягнень молодших школярів у процесі вивчення природничих понять"
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    234
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    RR106737
  • Вподобань
    0
Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь