Актуальною на сьогодні є проблема визначення змісту навчання математики, розробка засобів навчання, обґрунтування педагогічного інструментарію навчання у початкових класах; дослідження процесу засвоєння знань учнями; аналіз виховних і розвивальних можливостей уроку математики у початковій школі тощо.
Незважаючи на значне підвищення інтересу до впровадження ігор в освіту, питання використання дидактичних ігор як методу формування математичних уявлень учнів початкової школи недостатньо вивчене, тому вважаємо доцільним та обґрунтованим вибір теми дослідження.
Мета дослідження полягає в ґрунтовному аналізі теоретичних та методичних аспектів проблеми формування математичних уявлень молодших школярів засобами дидактичних ігор.
Об’єкт дослідження – формування математичних уявлень школярів.
Предмет дослідження – методика організації роботи з формування математичних уявлень школярів засобами дидактичних ігор.