«Lego - потрібна гра!»
Найвідоміша в світі іграшка, мрія багатьох маленьких хлопчиків і дівчаток - конструктор LEGO з'явилася в Данії, королівстві дитячих казок, на батьківщині Ганса-Християна Андерсена.
LEGO - найбільш впізнаваний бренд в світі іграшок, був створений в 1932-му році Оле Кірком Крістіансеном столяром з невеликого містечка Білунд в Данії. Назва компанії отримала в 1934-му році від словосполучення «LEg GОdt» - «грати добре» на датському.
Багато років тому конструктори Lego міцно увійшли в наше життя. Зараз, мабуть, немає жодної дитини або дорослого, який би не знав, що це таке. З Lego можна збирати вулиці, ферми, поліцейські ділянки і навіть цілі міста. Знайти такий конструктор легко в будь-якому магазині, у відділі «Товари для дітей» або ж в інтернеті. ЛЕГО, як і будь-які розвиваючі іграшки для дітей, в першу чергу вчить їх уважності й посидючості. Дитина з самого раннього віку починає розуміти, що для створення чого б то не було потрібно докласти зусиль, вчиться мислити і бути спостережливим. ЛЕГО розвиває фантазію, адже навіть не найбільший конструктор складається з сотні маленьких деталей, які можна по-різному скомпонувати. Це чудова гра, для розвитку посидючості дитини.
За допомогою конструкторів ЛЕГО дитина вчиться створювати щось нове, оригінальне, мислити нестандартно, стає більш самостійною і відповідальною, адже якщо у нього щось не виходить, конструктор доводиться розбирати і знову збирати самому, виправляючи свої помилки. Ну, і, звичайно ж, збірка будь-якого конструктора розвиває дрібну моторику рук і мислення дитини.
ЛЕГО - це гра, в якій знайде себе кожна дитина. Ігри з Lego конструктором дає можливість розкрити пізнавальний потенціал кожної дитини, а також формувати сенсорне сприйняття, елементарні математичні уявлення, орієнтуватися в просторі, розвивати мовлення, взаємодіяти один з одним, формувати доброзичливе ставлення один одному, діяти за задумом, або, навпаки, проявити творчість і фантазію. ЛЕГО - це світ казкових, захоплюючих відкриттів, нестандартних (креативність) думки. Важливо запропонувати дітям такі конструктивні завдання, які змушували б їх думати, шукати рішення, пробувати, винаходити. А якщо діяльність дитини носить творчий характер, вона змушує його думати, а значить - мислити, і стає привабливою, дозволяє відкривати в самому собі нові можливості.