Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Використання електронних освітніх інструментів у процесі інтерактивного навчання: дошка Jamboard
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Консультація для батьків «Lego конструювання - фактор розвитку обдарованості дітей дошкільного віку»

docx

LEGO

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років)

11.09.2022

73

1

0

Вміст матеріалу: показано 2 з 3 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Застосовуючи конструктор, ми ставимо перед вихованцями зрозумілі, прості і захоплюючі завдання, досягаючи яких вони, самі того не помічаючи, навчаються. У процесі розвитку здібностей до конструювання у дитини активізуються розумові процеси, з'являється інтерес до творчого вирішення поставлених завдань, самостійності і винахідливості, прагнення до пошуку нового, оригінального, проявляється ініціативність, а значить, конструктор сприяє розвитку обдарованості.

При впровадженні Lego конструювання в програму розвитку дітей в ЗДО її завдання повинна складатися в максимальному розвитку розумових задатків дітей за допомогою побудови, застосування ними наочних моделей. Наочні моделі - це зображення різних предметів і явищ, де виділені і представлені в загальному вигляді і в схемах головні відносини їх компонентів, які позначені умовно. Діти самі створюють моделі в різних видах діяльності, в тому числі в конструюванні, малюванні, сюжетно-рольових іграх. Програма повинна включати заняття, розвиваючі здатність дітей до конструювання: знайомство дітей з просторовими взаємозв'язками, логіка, конструювання, математика. Творча діяльність залучає кожну дитину, змушує його думати, так як вона пов'язана зі створенням нового, відкриттям нового знання і своїх власних незвіданих здібностей. Це дуже сильний і дієвий стимул до занять, до з Lego конструювання, додатком зусиль, націлених на подолання виникаючих складнощів при створенні вироби. Якщо діяльність дошкільника знаходиться в зоні оптимальної труднощі, тобто на межі можливостей, то вона розвиває його здібності, максимально використовуючи зону потенційного розвитку. Діяльність, яка знаходиться в рамках, що не досягають оптимальної зони труднощів, набагато менше розвиває здібності дитини. Якщо конструювання дуже просте для дитини, то воно всього лише реалізує, використовує ті здібності дитини, які у нього вже є; якщо завдання занадто складне, практично нездійсненне для дитини, то це теж не формує нові вміння та навички. Тому необхідно підтримувати інтерес дитини до конструювання за допомогою мотивації, що перетворює мета діяльності в актуальну потребу.

Розвиток обдарованості дітей за допомогою LEGO - основний фактор розвитку обдарованості шляхом використання LEGO - це, звичайно, саме по собі конструювання, за допомогою якого діти вчаться вибирати відповідні деталі, створювати моделі, вони дізнаються багато нового. Виховна і розвиваюча діяльність з конструкторами LEGO сприяє розвитку просторового мислення, оскільки об'ємне конструювання набагато складніше викладання моделей на площині. Дитина при цьому приділяє увагу не тільки загальним увазі створюваної конструкції, але і кожної її деталі. Поряд з цим, діти знайомляться з просторовими показниками: симетричність і асиметричність. Дошкільнята в процесі цієї діяльності розвивають математичні здібності, коли перераховують деталі, кріплення на пластині або блоці, коли обчислюють потрібну кількість деталей і їх довжину. Також Lego конструювання позитивно впливає на розвиток мовлення: діти задають питання дорослим про різні об'єкти та явища. Це розвиває навички комунікації...

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.

Нещодавно завантажили