«Основна діяльність дошкільнят - гра» - з цим твердженням не посперечається ніхто, так чому не можна зайнятися підготовкою до школи вдома, під час розважальних ігор? Для того щоб освоїти з дитиною ази математики, не обов'язково купувати спеціальну літературу і логічні ігри. Досить використовувати підручний матеріал, наприклад, цеглинки Lego, які є практично в кожній родині.
Цеглинки Lego створюють навчальне середовище для моделювання широкого кола математичних задач і ідеально підходять для дітей старшого дошкільного віку з точки зору їх тактильних / кінестетичних потреб, мають велику цінність для інтенсивного розумового розвитку дитини, його пізнавальних інтересів і допитливості, логічних операцій (порівняння, узагальнення, класифікація). Ефективним засобом розвитку математичних знань у дошкільників можна вважати конструювання. Конструювання інтенсивно розвивається в дошкільному віці завдяки потреби дитини в цьому виді діяльності. Конструюючи об'єкт, викладаємо геометричні фігури, цифри, повторюючи запропонований алгоритм, діти самостійно або у взаємодії з дорослими навчаться оперувати найпростішими поняттями; знайомляться з числами, цифрами; освоюють сенсорні еталони: колір, форму, величину, розташування в просторі. Lego- деталі з цифрами можна використовувати замість традиційної каси цифр. Lego - конструктор допомагає дітям дошкільного віку в ігровій формі освоїти елементарні математичні уявлення. Головне «заразить» дитини грою, не просто розбудити в ньому інтерес до моделювання запропонованих конструкцій, але і допомогти зрозуміти, що граючи можна багато чому навчитися
Чому можна навчити за допомогою деталей Lego?
«Знайди цеглинку, як у мене»
Мета: закріпити колір, форму (квадрат, прямокутник).
Устаткування: цеглинки Lego «Дупло» червоного, синього, зеленого, жовтого кольору (2х2, 2х4 см).
Педагог дістає по черзі по одному цеглинки і просить назвати колір і форму і знайти таку ж деталь серед запропонованих трьох-чотирьох деталей, що лежать перед дитиною...