Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Інтегроване бінарне заняття з використанням елементів LEGO-конструювання на тему: «ОВОЧІ»

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

15.10.2021

79

7

1

Опис документу:

Пропоную Вашій увазі інтегроване бінарне заняття з логіко-математичного розвитку дошкільників з використанням елементів LEGO-конструювання для спеціальної групи з ООП (ЗПР, РАС, РВ) на тему "Овочі" за програмами розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років "Віконечко", з аутизмом "Розквіт" та з розумовою відсталістю. Можна використати для дітей з типовим розвитком.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «Овочі».

Програмовий зміст: активізувати роботу дрібної моторики рук через стимулювання нервових закінчень деталями конструктора, фізичний розвиток дитини, оптимізувати її рухову діяльність; удосконалювати дрібну та загальну моторику, навички моделювання, класифікації, знання про лічбу, форму, колір, симетрію; закріпити навички орієнтування у просторі і на площині; формувати зорову координацію рухів, фонематичне сприйняття, вміння діяти відповідно до інструкцій педагога; розвивати конструкторські здібності у грі з LEGO, пам'ять, увагу, логічне мислення, уяву, мовлення, вміння порівнювати, аналізувати та планувати; навчати фантазувати, творчо мислити, спілкуватися, співпрацювати; гармонізувати взаємини дитини з навколишнім світом; виховувати самостійність, посидючість, цілеспрямованість, наполегливість, креативність.

Матеріали: цеглинки LEGO DUPLO різних кольорів та форм у достатній кількості; кольорові зображення овочів; аркуші паперу формату А4 коричневого чи зеленого кольору.

Хід заняття.

Пальчикова гімнастика «Веселі цеглинки» з LEGO: (дефектолог).


Ми цеглинки в руки взяли

І місцями поміняли.

Потім міцно їх з’єднали,

Вгору високо кидали.

Раз-два, не роняй,

А швиденько заховай!


(Беруть у кожну руку по одній цеглинці (2 ×4).)


(Перекладають цеглинки з однієї руки в другу.)


(Скріплюють дві цеглинки разом.)

(Підкидають цю цеглинку вгору і ловлять.)



(Ховають цеглинку у долонях або за спину.)

 



1. Розвиток мовлення:


Вправа 1 (вихователь).

Цеглинки розкладають у довільному порядку та вільному доступі перед дітьми.

Запитання та завдання дітям:

  • Які овочі ви знаєте?

  • Знайдіть цеглинку, схожу на огірок (помідор, моркву…).

  • Які ще овочі можуть бути такого самого кольору, як помаранчева цеглинка?

  • Цеглинки яких кольорів у вас залишились? Чи існують овочі білого кольору? Які? А коричневого?

  • Чи існують овочі блакитного кольору? А що буває блакитним?

Вправа 2 (дефектолог).

Педагог пропонує дітям: «Посадімо з вами город. Візьмемо грядку (аркуш паперу) та посередині посадимо помаранчеву моркву. Вгорі над морквою посадимо огірочки. Якого вони кольору? А який червоний овоч ми можемо посадити внизу грядки? Місце для біленького часнику та коричневої картоплі ви можете обрати самі. Де ви посадили часник? А картоплю?» (Педагог промовляє та показує порядок розташування цеглинок відповідного кольору.)

2. Формування фонематичного сприйняття: (вихователь).

1. «Повтори ритм». Відстукування ритму цеглинками.

3. Розвиток мовлення:

Вправа 3 (дефектолог).

Завдання для роботи в парах: оберіть цеглинки однакового кольору. На які овочі вони схожі кольором? Чому ви обрали саме такий колір?

4. Вправи для розвитку орієнтування у просторі: (вихователь).

1. Постав цеглинку на праву (ліву) руку, підніми цеглинку догори.

2. Поклади цеглинку посередині аркуша; праворуч; ліворуч; угорі; внизу аркуша. (Цю вправу можна обіграти: розташування цеглинок пов’язати із садінням городу, будь-чим, що зацікавить дитину.)


Самомасаж рук «Гусінь»з LEGO: (дефектолог).


На маленьке деревце

Вгору гусінька повзла.

Гілочки всі проповзала,

І листочки не минала…

Потім раптом покотилась,

Завертілась,  закрутилась,

Застрибала, заскакала,

Вниз упала і пропала!  

(Беруть одну цеглинку (2 × 2), проводять штирями по тильній стороні долоні спочатку однієї руки, потім другої.)

(Проводять штирями по кожному пальчику спочаткуоднієї руки, потім другої.)

(Крутять цеглинку між долонями по колу.)

(Підкидають цеглинку догори.)

(Міцно затискають цеглинку між долонями.)



5. Розвиток мовлення:

Вправа 4 (вихователь).

Гра «Яка цеглинка зникла?»

Педагог запитує: «Що ми можемо приготувати з овочів? Я хотіла приготувати борщ та салат, але якихось овочів бракує!» Педагог виставляє цеглинки та промовляє: червоні томати, помаранчева морква, зелений огірочок, білий часничок та коричнева картопля. Діти заплющують очі, педагог ховає одну з цеглинок, діти відгадують, якої саме цеглинки-овоча бракує.

Руханка з LEGO: (дефектолог).

Діти беруть одну цеглинку.

1. Знайди дитину з цеглинкою такого саме кольору, як у тебе, і стань поруч із нею.

2. «Сині», поміняйтеся місцями із «жовтими», а «зелені» — із «червоними».

Діти беруть кілька цеглинок.

3. Підійміть руку вгору із зеленою (червоною, …) цеглинкою!

4. Хто швидше перенесе та збере цеглинки?

6. Розвиток мовлення:

Вправа 5 (вихователь).

Щоб зібрати цеглинки після завершення заняття можна запропонувати дітям привезти всі овочі до овочесховища (коробки, у якій зберігається конструктор).

































Управління освіти Чернівецької міської ради

Санаторний ДНЗ № 34

для частохворіючих дітей








Інтегроване бінарне заняття з використанням елементів LEGO-конструювання для дітей з ООП на тему:

«ОВОЧІ»

(ЗАНЯТТЯ З ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО

РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ

ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ №3)












Підготували: вихователь Мельник Г. А.,

дефектолог Боднар О. С.

спеціальної групи «А»











Чернівці, 2021 рік

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.