Анотація: у статті розглядається проблема впровадження STEAM-освіти в початковій школі як сучасного напряму інтегрованого навчання, що сприяє формуванню ключових компетентностей учнів. Аналізуються інноваційні методики та технологічні рішення, які забезпечують ефективне поєднання природничих наук, технологій, інженерії, мистецтва та математики. Особлива увага приділяється міждисциплі-нарному підходу до навчання, що стимулює розвиток креативного мислення, дослідницьких навичок і практичного застосування знань. Наведено ефективні моделі інтеграції STEAM-компонентів у початкову освіту, окреслено можливості використання цифрових технологій, робототехніки, експериментальних досліджень і проєктної діяльності. Визначено основні виклики впровадження STEAM-освіти у навчальний процес та запропоновано шляхи їх подолання.