Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 14:00
Вебінар:
«
Корекція когнітивних процесів. Інклюзія
»
Взяти участь Всі події

Бінарний урок з Виробничого навчання та предмету "Рудникова автоматика"

Вміст матеріалу:

+Показати ще (26)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Міністерство освіти і науки України

Дніпропетровської обласної державної адміністрації

Державний професійно-технічний навчальний заклад

«Першотравенський гірничий ліцей»

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

бінарного уроку з рудникової автоматики і виробничого навчання

за фахом «Електрослюсар підземний. МПУ»

РОЗРОБИЛИ:

Майстер в/н

Альона НОСОВА

Викладач спецдисциплін

Валентина ПРОНЮШКІНА

Першотравенськ

2022 рік

ЗМІСТ

Сторінка

1

ВСТУП

3

2

МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ

4-6

3

ХІД БІНАРНОГО УРОКУ

9-14

4

ДОДАТОК 1. ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ АКТУАЛІЗАЦІЇ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

(ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА)

18

5

ДОДАТОК 2. ПРЕЗЕНТАЦІЯ «АВТОМАТИЗАЦІЯ ПІДЙОМУ»

19-22

6

ДОДАТОК 3. ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ АКТУАЛІЗАЦІЇ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

(ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА)

23-24

7

ДОДАТОК 4. ІНСТРУКТАЖ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІД ЧАС ОБСЛУГОВУВАННЯ ШАХТНИХ ПІДЙОМНИХ МАШИН, ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

25-26

8

ДОДАТОК 5 ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ ШАХТНИХ ПІДЙОМНИХ МАШИН

27-33

9

ДОДАТОК 6. ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

34

10

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

35

Бінарний урок – це заняття, яке побудоване на тісних міжпредметних зв’язках, яке проводиться спільно двома педагогами відповідних дисциплін, або майстром в/н. В сучасному тлумаченні бінарний урок повинен бути побудований на активному використанні комп’ютерної техніки на заняттях із спецпредметів і виробничого навчання.

Ціль бінарного уроку - створити умови мотивованого практичного застосування знань, навичок і умінь, дати можливість побачити результати своєї праці й одержати від них задоволення.

Бінарні уроки – одна з форм реалізації міжпредметних зв'язків та інтеграції знань з кількох предметів. Це нетрадиційний вид уроку. Бінарний урок по своїй природі є однією із форм проекту, а саме, міжпредметний, внутрішній, короткостроковий чи середньої тривалості проект.

Знання учнів формується у комплексі, тоді, як окреме вивчення предмету не дає цілісного уявлення, а лише у вигляді окремих фрагментів. Форма проведення нестандартна. Використання різних видів діяльності на уроці дає можливість учням підтримувати увагу на високому рівні, ведуть до осмислення, до розвитку логіки, мислення, комунікаційних здібностей.

Бінарні уроки дають можливість самореалізуватися у творчому процесі педагога.

Бінарні уроки сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів активному, емоційному сприяттю ними нових знань, розвитку в них творчого та самостійного мислення.

Проведення бінарних уроків потребує серйозної підготовки, поєднаної з подоланням таких труднощів:

  1. не завжди теми в програмах навчальних предметів, які можна об’єднати, сформулювати в одне, тому, виявивши спільні, теми доводиться переформульовувати.

  2. часто уроки, які можна інтегрувати, відповідно до вимог програми мають проходити з великим проміжком часу, що потребує вносити корективи до навчального плану.

Протягом другого і на початку третього курсу учні на виробничому навчанні вивчали навчальний модуль ЕСП 4(3-4).2 «Виконання технічного обслуговування та поточного ремонту електричної й механічної частин шахтних підіймальних установок» та засвоювали предмет «Рудникова автоматика», який і зараз продовжують вивчати.

Завдання бінарного уроку: інтегрувати знання здобувачів освіти з раніше засвоєних тем для рішення однієї проблеми та застосувати нові отримані знання на практиці.

РУДНИКОВА АВТОМАТИКА

№ модуля ЕСП 4(3-4).1.2 «Роботи із засобами та системами автоматизації, засобами передавання інформації та зв’язку, системами моніторингу та диспетчерського керування технологічними процесами».

Тема уроку: «Основні елементи систем автоматики».

ВИРОБНИЧЕ НАВЧАННЯ

№ модуля ЕСП 4(3-4).2 «Виконання технічного обслуговування та поточного ремонту електричної й механічної частин шахтних підіймальних установок».

Тема уроку: «Технічне обслуговування та ремонт шахтної підйомної машини 2Ц-3,5».

Нещодавно завантажили