Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Перегляньте відеоурок https://youtu.be/KCEjECKI_i0
Опорний конспект
Вправа 1.Відгадайте число
Завдання. Складіть програму, яка обчислює факторіал випадкового числа з проміжку від 1 до 6
Програмний код
import math, random
x=random.randint(1,9)
y=math.factorial(x)
print(y)
Вправа 2. Квадрат
Завдання. Складіть програму, яка малює на екрані квадрат з кольоровими сторонами, довжину та товщину яких указує виконавець
Програмний код
import turtle
h=int(input('введіть товщину лінії від 1 до 10 '))
d=int(input('введіть довжину сторони від 50 до 300 '))
turtle.shape('arrow')
turtle.width(h)
turtle.left(90)
turtle.color('blue')
turtle.forward(d)
turtle.left(90)
turtle.color('yellow')
turtle.forward(d)
turtle.left(90)
turtle.color('red')
turtle.forward(d)
turtle.left(90)
turtle.color('green')
turtle.forward(d)
turtle.left(90)
Вправа 3. Квадрат
Завдання. Дослідіть, як зміниться результат програми побудови квадрата, якщо довжину й товщину сторони задати випадково. Внесіть потрібні зміни у програму Квадрат та запустіть її на виконання
import turtle, random
h=random.randint(1,10)
d=random.randint(30,300)
turtle.shape('arrow')
turtle.width(h)
turtle.left(90)
turtle.color('blue')
turtle.forward(d)
turtle.left(90)
turtle.color('yellow')
turtle.forward(d)
turtle.left(90)
turtle.color('red')
turtle.forward(d)
turtle.left(90)
turtle.color('green')
turtle.forward(d)
turtle.left(90)
№2:
Теоретичний блок
Гра
Завдання. Визначте у грі Кодекомбат, які команди мови програмування Python уміє виконувати виконавець https://codecombat.com/play/dungeon
№3:
Тестування
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.