Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Тренінг “Арттерапія як засіб зниження рівня тривожності дитини”
»
Взяти участь Всі події
Тест:

. Поняття про модуль. Створення графічних примітивів

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Пройти тестування. Бажаю успіху!!!

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Пройти тестування. Бажаю успіху!!!

Тест містить питання скопійовані з: І7. Поняття про модуль. Створення графічних примітивів.

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Вкажіть команду для підключення додаткового модуля в середовищі Python

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Вкажіть назву модуля для створення векторних зображень в середовищі Python

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда turtle.forward(x) означає -

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда turtle.goto(x, y) означає -

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда turtle.width() означає -

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда turtle.shape(x) означає -

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда turtle.color() означає -

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда turtle.pendown() означає -

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда turtle.right(x) означає -

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда turtle.backward(x) означає -

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда turtle.penup() означає -

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда turtle.left(x) означає -

13:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда math.fabs(x) означає -

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда math.factorial(x) означає -

15:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда math.celi(x) означає -

16:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда math.sqrt(x) означає -

17:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда random.choise([‘а’, ‘о’, ‘у’, ‘е’, ‘и, ‘і’, ‘ї’, ‘я’, ‘ю’,]) означає -

18:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда random.randint(a,b) означає -

19:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Команда random.random() означає -

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Створення графічних примітивів

Створення графічних примітивів

38

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

25 грн

Створення графічних примітивів в Python. 7 клас. НУШ

Створення графічних примітивів в Python. 7 клас. НУШ

99

Аватар профіля Склярова Ніна Микитівна
Інформатика
7 клас

33 грн

Графічні примітиви об’єкта Canvas

Графічні примітиви об’єкта Canvas

153

Аватар профіля Хмарук Галина Петрівна
Інформатика
10 клас

50 грн

Відображення базових графічних примітивів

Відображення базових графічних примітивів

150

Аватар профіля Ущапівський Олег Миколайович
Інформатика
8 клас

20 грн

Поняття про модуль

Поняття про модуль

88

Аватар профіля Желєзна Вікторія Олександрівна
Інформатика
7 клас

33 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2467

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1411

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

665

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

345

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

306

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас