Урок:

8.1. Загальний порядок створення графічного інтерфейсу

08.12.2023
0 0
10 Клас

3

0

174

0

0

придбати урок
Ціна:

50 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Модуль tkinter - стандартний графічний модуль, що входить до стандартного дистрибутива Python. Використовується для:

  • створення графічних інтерфейсів для програм

  • можна застосовувати й для малювання, завдяки наявності об’єкта полотно (Canvas)

  • також можна

А

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

2:

Теоретичний блок

3:

Теоретичний блок

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
придбати урок
Ціна:

50 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

8.1. Створення і виведення масиву

8.1. Створення і виведення масиву

269

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
9 клас

50 грн

§ 9. Створення інтерфейсу користувача

§ 9. Створення інтерфейсу користувача

274

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
7 клас

50 грн

8.2.1. Основні графічні об’єкти

8.2.1. Основні графічні об’єкти

178

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
10 клас

50 грн

§ 11. Створення анімації

§ 11. Створення анімації

218

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
7 клас

50 грн

§ 10. Графічні методи модуля tkinter

§ 10. Графічні методи модуля tkinter

307

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
7 клас

50 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

954

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

803

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

987

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

309

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

441

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас