Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Запуск мовлення дошкільників через ігрову імітацію. Практичні вправи
»
Взяти участь Всі події
Вебквест:

Вебквест Scratch

27.02.2023
2 0
5 Клас, 6 Клас, Змішаний
2 рівнів
13 підказок
Час виконання: необмежений

219

436

0

придбати вебквест
Ціна:

20 грн

Після покупки цей вебквест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані вебквести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Вебквест створений для перевірки знань, вмінь та навичок з РОЗДІЛУ. "Алгоритми та програми" в середовищі Scratch

Вебквест містить 2 рівні (1 рівень - 4 питання, 2 рівень - 7 питань). Питання містять зрозумілі підказки та цікаві питання.

(За потреби відповіді надам у пп).

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 100 разів

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець

Привітання на початку гри (показується учням)

Привіт! Цей вебквест створений для вдосконалення твоїх знань, вмінь та навичок в середовищі Scratch. Я вірю в тебе й твої сили, не розчаруй мене!

Починаємо з рюкзака!

Рівень №1 — Шкільник кабінет переглянути шаблон

Цей рівень містить 6 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

4 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/6 Книга 21 => red book  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Після того, як ти натиснеш на кнопку "Наступний рівень" не забудь поглянути на зорі!

Мітка №2/6 Наплічник Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Привіт!

Твоя пригода починається саме зараз! Завдяки вебквесту ти пригадаєш та застосуєш всі свої знання з середовища з яким ми зараз працюємо - це Scratch!

Тому натискай на "парту з яблуком" і ПОГНАЛИ!

Мітка №3/6 Парта => Парта з яблуком Завдання з відповіддю
Завдання:

Питання 1

Для того, щоб виконавець виконав певні дії йому потрібно задати...

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

Молодець! Ти зробив перший крок! Але не час розслаблятися!

Підказка

Натискай на те з чого дивишся мультфільми вдома!

Мітка №4/6 Телевізор Завдання з відповіддю
Завдання:

Хееей, ти вже тут :)

Тоді лови наступне питання!

Питання 2

Ти ж пам'ятаєш, скількома способами можуть подаватися команди виконавцям? (ввести потрібно кількість, цифру)

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

Ти крутий! Так тримати! Тримай наступну підказку!

Підказка

Сценарій - це детально розроблений план певних заходів чи виконання дій, ми завжди складаємо його на листі чи папері, в нашому випадку на великому листі

Мітка №5/6 Плакат 4 => Сценарій Завдання з відповіддю
Мітка №6/6 Глобус Завдання з відповіддю
Рівень №2 — Безлад у кімнаті переглянути шаблон

Цей рівень містить 9 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

1 сповіщення.

7 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/9 Монітор => ПК  Вихід з рівня  Для виходу достатньо відкрити підказки з відповідями
Повідомлення перед виконанням умов виходу з рівня

Вітаю! Ти великий молодець! Ти впорався з усіма завданнями, удосконалив свої знання та вміння, і просто круто з користю провів свій час. Я пишаюся тобою і вірю в те, що це не остання твоя перемога!

Цей кубок твій :)

Фінальне повідомлення:

0401xyqp-b748-375x375.png

Мітка №2/9 Телескоп Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Вітаю! Ти вже на наступному рівні вебквесту! Схоже ти добре готуєшся до уроків інформатики та чудово розумієш Scratch, можливо це твоя перша сходинка до ІТ-професій! Я вірю в тебе і твою маленьку перемогу!

Давай політаємо! Мені подобається white літак, а тобі..?

Мітка №3/9 Літак => white літак Завдання з відповіддю
Завдання:

Питання 1

Ти ж пам'ятаєш до якого блоку це потрібно віднести?

0401xx2t-1b0c-231x470.png

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

Молодець! В тебе хороша пам'ять! Тому натискай на "всі літаючі об'єкти" та пригадай блоки команд!

Мітка №4/9 Літак Завдання з відповіддю
Завдання:

Питання 2

Ти ж пам'ятаєш до якого блоку відносять ці команди ?

0401xxi0-3ed7-210x562.png

Правильна відповідь:
Відповідь на завдання:

Так! Шукай ракету, вона остання в списку "літаючих об'єктів"

Мітка №5/9 Ракета Завдання з відповіддю
Мітка №6/9 Плакат => Планета Завдання з відповіддю
Мітка №7/9 Огризок яблука Завдання з відповіддю
Мітка №8/9 М'яч => Баскетбольний м'яч Завдання з відповіддю
Мітка №9/9 Дартс Завдання з відповіддю

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

Вебквест "Scratch-команія"

Вебквест "Scratch-команія"

289

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
6 клас

100 грн

Вебквест "Phytonо-пошук"

Вебквест "Phytonо-пошук"

305

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
7 клас

100 грн

Вебквест "Phyton-оманія"

Вебквест "Phyton-оманія"

267

Аватар профіля Гашицька Вікторія Вікторівна
Інформатика
8 клас

100 грн

Козацький вебквест

Козацький вебквест

451

Аватар профіля Залєвський Петро Віталійович
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)
5—7 клас

33 грн

Вебквест "Лексикологія"

Вебквест "Лексикологія"

410

Аватар профіля Козіна Олена Олександрівна
Українська мова
5 клас

36 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

1543

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

1025

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

414

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

567

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Інформація

Інформація

161

Аватар профіля Семенченко Катерина Анатоліївна
Інформатика
5 клас