Вебквест створений для актуалізації та перевірки знань учнів 8 класів з теми «Алгоритми та програми»(мова програмування Phyton)
Бібліотека вебквестів
51
279
0
0
100 грн
Після покупки цей вебквест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані вебквести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Вебквест створений для актуалізації та перевірки знань учнів 8 класів з теми «Алгоритми та програми»(мова програмування Phyton)
Час за який потрібно виконати всі завдання: 20 хвилин
Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 6 разів
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Ви у кімнаті, з якої можна вийти за умови знаходження всіх ключів. Тут за різними об'єктами схований вихід та підказки з ключами. Ваше завдання: знайти предмети, за якими ховаються питання, потім керуючись підказками, ввести відповіді у правильні віконця. Після кожної правильної відповіді будете отримувати частинку ключа для виходу з кімнати.
Бажаю успіхів!
Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
6 сповіщень.
6 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Складаємо підказки та вписуємо літери сюди
Ти просто феноменально розумна дитина!
Кожна мова програмування має своє середовище розробки програмного забезпечення, для Python це …
Щоб отримати частину ключа потрібно вписати відповідь на це питання у предмет, який буде менший за розміром, але однаковий за формою
Перша літера – Р
Молодець!
Тип результату функції Input -
Щоб отримати частину ключа потрібно вписати відповідь на це питання у предмет, який віддає світло
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: