Вебквест створений для актуалізації та перевірки знань учнів 7 класів з теми «Алгоритми та програми»(мова програмування Phyton)
Бібліотека вебквестів
100 грн
Після покупки цей вебквест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані вебквести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Вебквест створений для актуалізації та перевірки знань учнів 7 класів з теми «Алгоритми та програми»(мова програмування Phyton)
Час за який потрібно виконати всі завдання: 30 хвилин
Доступна загальна кількість невдалих спроб введення ключа: 6 разів
По завершенню гри буде видано сертифікат
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти активні, похитуються при наведенні, а курсор змінюється на вказівний палець
Ви випадково потрапили на чужу Phyton-вечірку у невідомому лісі на березі річки. Всі підлітки сховали у себе підказки з ключами. Для того щоб вибратися з нічної Phyton-вечірки вам потрібно знайти предмети, за якими ховаються питання, потім керуючись підказками, ввести відповіді у правильні віконця, тобто роздати відповіді дітям, щоб отримати частину ключа. Коли всі часточки зберете, то знайдете вихід і впишите туди ключ. Після цього зможете отримати сертифікат про проходження цього вебквесту.
Бажаю успіхів!
Цей рівень містить 13 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
6 сповіщень.
6 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Складаємо підказки та вписуємо літери сюди(розкладка клавіатури англійська)
Феноменально!
Файли Python мають розширення (розкладка клавіатури англійська)-???
Щоб отримати частину ключа потрібно вписати відповідь на це питання дитині, яка вміє грати на музикальному інструменті.(Не забудьте собі забрати у неї номер та літеру)
Перша літера – p
Молодець!
Напишіть результат виконання команди - print ('5'+'0')
Щоб отримати частину ключа потрібно вписати відповідь на це питання дитині, яка має щось смачненьке (Не забудьте собі забрати у неї номер та літеру)
Рефлексія від 9 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: