Відбувся у четвер 11 серпня 2022 року о 18:00
«Визначаємо психолого-педагогічні адаптації для дітей з різними типами освітніх труднощів»
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
75 грн.
до 11 серпня включно
90 грн.
з 12 серпня
Впровадження інклюзивного навчання потребує від педагогів володіння загальними засадами організації інклюзивної освіти. Протягом останніх років законодавча база оновлюється, що дає змогу освітянам ґрунтовно і комплексно підходити до реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей з ООП. Створюючи індивідуальну програму розвитку, педагоги вивчають потреби дитини з ООП, виявляють бар’єри в оволодінні освітою, готують відповідні навчальні матеріали тощо. Саме тому, ми зосередили свою увагу на докладному вивченні психолого-педагогічних стратегій навчання дітей з різними типами освітніх труднощів.
Зорієнтувати педагогів в особливостях індивідуального підбору психолого-педагогічних адаптацій для дітей з різними типами освітніх труднощів.
розкрити зміст понять «адаптації», «психолого-педагогічні адаптації» в інклюзії;
ознайомити педагогів з напрямками адаптацій для дитини з ООП;
ознайомити педагогів з видами психолого-педагогічних адаптацій;
зорієнтувати педагогів у визначенні індивідуальних методів, засобів і прийомів психолого-педагогічних адаптацій відповідно до типу освітніх труднощів;
надати практичні поради щодо ефективного застосування психолого-педагогічних адаптацій;
зорієнтувати педагогів у пошуку та використанні інформаційних ресурсів щодо зазначеної тематики;
підвищити професійну майстерність педагогів.
розуміння сутності понять «адаптації», «психолого-педагогічні адаптації» в інклюзії;
знання напрямків адаптацій для дитини з ООП;
знання видів психолого-педагогічний адаптацій;
вміння визначити індивідуальні методи, засоби і прийоми психолого-педагогічних адаптацій відповідно до типу освітніх труднощів;
володіння рядом практичних методів щодо ефективного застосування психолого-педагогічних адаптацій;
володіння інформаційними ресурсами щодо адаптацій у інклюзивному навчанні;
професійна готовність педагога до організації якісного освітнього процесу дітей з ООП.
Педагоги закладів дошкільної і загальної середньої освіти, асистенти вихователів/вчителів, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари