Відбувся у вівторок 08 лютого 2022 року о 18:00
«Унаочнення навчальних матеріалів для дітей з інтелектуальними труднощами»
директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня.
75 грн.
до 08 лютого включно
90 грн.
з 09 лютого
Інклюзивна освіта дає змогу дітям з особливими освітніми потребами навчатися відповідно до своїх можливостей і за індивідуальною освітньою траєкторією. Прицільної уваги вимагає підбір навчального матеріалу для дітей з різним типами освітніх труднощів. Учні з інтелектуальними труднощами за потреби можуть навчатися за адаптованою чи модифікованою навчальною програмою, а, отже, навчальний матеріал для них потребує змін. І, саме тому, ми зосередили свою увагу на особливостях підбору навчального матеріалу для учнів з інтелектуальними труднощами в умовах інклюзивного навчання.
Зорієнтувати педагогів щодо особливостей підбору наочного навчального матеріалу для учнів з інтелектуальними труднощами за різними напрямками освітніх галузей.
розкрити сутність поняття «учні з інтелектуальними труднощами різного ступеня прояву» в інклюзії»;
зорієнтувати педагогів на особливості організації навчання учнів з інтелектуальними труднощами;
ознайомити педагогів з практичними методами й прийомами унаочнення навчального матеріалу для учнів з інтелектуальними освітніми труднощами за різними напрямками освітніх галузей;
виділити складові навчального заняття з учнями з інтелектуальними труднощами, які забезпечують корекційну спрямованість;
націлити педагогів на тривалий процес структурованого навчання учнів з інтелектуальними освітніми труднощами в умовах інклюзивного навчання.
розуміння сутності поняття «учні з інтелектуальними труднощами різного ступеня прояву»;
знання особливостей організації навчання учнів з інтелектуальними труднощами;
знання основних методів і прийомів унаочнення навчального матеріалу для учнів з інтелектуальними освітніми труднощами;
вміння самостійно підібрати варіант візуалізації навчального матеріалу відповідно до змісту і теми навчального предмета для учнів з інтелектуальними освітніми труднощами;
володіння знаннями щодо структурних компонентів навчального заняття з учнями з інтелектуальними труднощами, які забезпечують корекційну спрямованість;
професійна готовність до організації інклюзивного навчання учнів з інтелектуальними освітніми труднощами.
Педагогічні працівники, які залучені до організації і впровадження інклюзивного навчання: вчителі, асистенти вчителів, корекційні педагоги, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Реєстрація на вебінар
Сповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Зареєструватися на вебінарСповіщення про початок
Перегляд
Обговорення
Запис вебінару
Проходження тестуванняСертифікат
ПрезентаціяДодатковий рейтинг (+20 одиниць)
Замовити СертифікатОрганізаторка вебінарів
методистка з організації вебінарів на Всеосвіті, кандидатка педагогічних наук.
З питань співпраці звертайтеся в особисті повідомлення.
Дивитись інші вебінари